Lidt dramatisk overskrift
sagen er min søn er snart 2 år (født uge 32) bliver ofte overgearet og laver så en masse ballade, når jeg så siger nej, griner han, det lyder voldsomt provokerende men det er ikke sådan jeg læser det, jeg tror mere det er "jeg er usikker og ved ikke hvad jeg skal" jeg fjerner ham så fysisk og prøver at læse en bog med ham, hvilket han bliver meget frustreret over, jeg prøver at lege rolig, se tv, gå ind i et andet rum, ja alt Roligt "kom ned i tempo" er prøvet og har samme udfald: hysterisk og ekstrem energisk søn.
Time oyt er forsøgt og ender med en dybt ulykkelig dreng med tårennene trillende
så hvad skal gøre? Han ødelægger tingene og laver farlige ting i trods
banker hovedet ind i ting, smider sig omkring, kravler op over alt og ja er bare helt umulig.
Jeg prøver også og rose når han gør det rigtige eller leger selv eller med mig.
Han taler ikke rigtigt endnu.
Han siger: Hej, hov, vov vov og miav, vi træner alt det vi kan uden at presse.
Hans far og jeg bor sammen, lever i et godt og kærligt forhold, men jeg er meget alene med ham.
Det er ikke til at sige hvorfor det sker
det kan være alt der "tricker" gå turen hjem fra vuggestue, lidt larm fra naboen, en handle tur eller andet nogle dage er det når jeg henter, han er sådan.
De har problemer i vuggestuen med at få ham til at sove nogle dage og det er der han har det værst
jeg er så frustreret hjælp!