15 uger og spiser på et døgn?...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
5 svar
1 synes godt om
27. juli 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

jeg har en dejlig datter på 15 uger som spiser meget, eller det synes jeg ihvertfald...

hvor meget spiste jeres børn da de var 15 uger, og evt. over hvor mange flasker?...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2014

TNBC

Ms.Sunshine skriver:

jeg har en dejlig datter på 15 uger som spiser meget, eller det synes jeg ihvertfald...

hvor meget spiste jeres børn da de var 15 uger, og evt. over hvor mange flasker?...

her har hun fået flasker på 210mls fire gange om dagen(mere hvis hun er sulten oftere) og så den femte som dreamfeet kl.22:30, det har hun fået siden hun var 4måneder, fordi det er hvad der står på mme(her hos os) at hun bør få pr måltid. 

Før det fik hun 180mls pr flaske, stadigvæk fem flaske i døgnet min.(fra hun var 3måneder)

Nogen gange tager hun 6flasker, men for det meste kun de 5. 

Hvor meget spiser hun da?

Anmeld

27. juli 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Yurie skriver:

her har hun fået flasker på 210mls fire gange om dagen(mere hvis hun er sulten oftere) og så den femte som dreamfeet kl.22:30, det har hun fået siden hun var 4måneder, fordi det er hvad der står på mme(her hos os) at hun bør få pr måltid. 

Før det fik hun 180mls pr flaske, stadigvæk fem flaske i døgnet min.(fra hun var 3måneder)

Nogen gange tager hun 6flasker, men for det meste kun de 5. 

Hvor meget spiser hun da?

det er forskelligt fra måltid til måltid, men den sidste uges tid har hun spist 750-850 i døgnet... 

Anmeld

27. juli 2014

TNBC

Ms.Sunshine skriver:

det er forskelligt fra måltid til måltid, men den sidste uges tid har hun spist 750-850 i døgnet... 

Hun bliver 5måneder her om lidt. 
Den vi følger, der siger den at barnet skal have 210ml i hver flaske(4-6måneder), og så bruger vi rytme, så hun får de der 5flasker i døgnet. Og 210 gange 4 er 840, som hun drikker mellem 7 om morgen til omkring 8 om aftenen og så den femte som hun nogen gange drikker op, men omkring 120-180mls af den som hun får kl.22:30. Så hun er vel oppe på omkring 1000mls i døgnet. og sover så hele natten, fra 19-20 om aftenen. 

Så din pige drikker da i hvert fald ikke mere end pigen her som blev fem måneder i fredags.  

Anmeld

27. juli 2014

Joan ( Smallie )

Ms.Sunshine skriver:

Hun kan jo også være tørstig når nu det er så varmt som det er. 

Anmeld

28. juli 2014

Clisolka

Ms.Sunshine skriver:

Oliver spiste på det tidspunkt hver 3. time - ca. 150 ml 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.