Hjemvendt fra en dejlig ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

595 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. august 2009

JustAnotherName

Hej NS-tøser.

Så er vi hjemme igen efter en uge i "Skallerup Klit feriecenter", hvor vi var i sommerhus med pigernes farmor og farfar + deres faster Maria som er multi-handicappet.

Det var en dejlig ferie, og alt gik godt.
Maria er som nævnt handicappet og skulle derfor lige vænne sig til, at der var små børn og høje lyde og gråd mm.
Ligesådan skulle pigerne også vænne sig til Maria, som er meget højlydt med hvin og skrig og højlydte grin samt brokke-lyde.
Det gik nu rigtig godt - begge veje!
Bianca sov fint fra Maria's "larm" og lyde ....det havde Celina dog en lille smule sværrere ved. Til gengæld kunne Bianca's stemme og lyde godt forskrække Maria engang imellem, så hun var ved at vælte alting af aftensbordet, fordi hun stivnede  

Men vi hyggede os suverænt!
Fedt for pigerne (især Bianca som jo forstår mest af det) at komme tættere på sin farfar og farmor. Og sikke en FARFAR-PIGE Bianca er... Hun sagde ofte "farfar", og gav ham kram og kys helt umotiveret og spontant ...så sødt! 

Celina havde sin debut som badenymfe i Skallerup badeland.
Det tog hun helt fint. - Og Bianca, ja hun ELSKEDE det !!

Vejret var nogenlunde. Det regnede den dag vi kom. Og det var kedeligt overskyet den dag vi skulle hjem.
Men ellers skinnede solen alle de dage vi var der    ....det lykkedes mig endda at få en lille smule farve, selvom jeg bestemt ikke er nogen solbader.

Vi var ved stranden, og Bianca formåede at falde på numsen i vandet, så hun blev gennemblødt. Jeg måtte skynde mig tilbage i sommerhuset med hende, og give hende tørt tøj på igen .... hele vejen hjem sad hun plaskvåd i klapvognen med sin skovl fastmonteret i hånden og sagde "Dejligt! - Dejligt! - Dejligt!" ...Hehe, det skønne pigebarn 

Der var et super indendørs legeland, hvor Bianca suuuusede rundt og brugte en masse krudt. Og lige sådan var der en alletiders udendørs legeplads med hoppepude og trampoliner, rutchebaner og gynger mm.
En af dagene, mens vi var afsted, kom pigernes fætter på 5 år og kusine på 7 år på besøg, og de tre gik bananas i "Legeland" og på legepladsen 

En af dagene besøgte vi Lønstrup by, og en anden dag gik vi en laaaang tur og tog op på en bondegård med heste, køer, æsler, geder, høns, katte, hunde mm. Og Bianca var inde og klappe får og geder, og aede også en enkelt hest.

Det var virkelig en ferie i børnenes og Maria's tegn (hun er også som et barn indeni pga. hendes handicap)

Jeg har lavet et album på min profil, hvor der er flere billeder til dém som kunne være interesseret i at kigge med 

Kærlig hilsen Katrine, en træt mor til 2 dejlige små piger.
(Bianca 240907 og Celina 220509)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2009

Bondepigen

Det lyder bare til at I alle har haft en super ferie. Søde Bianca, hun syntes bare det var dejligt at være i vandet, selv om det sikkert var en kold fornøjelse.

Dejlige billeder af jer og jeres smukke piger.

Anmeld

17. august 2009

ChatH

IHHH hvor lyder det altså bare skønt søde det må have været dejligt bare at komme lidt væk med jeres fantastiske piger!!

Kram Chatarina

Anmeld

17. august 2009

TbCp

JustAnotherName skriver:

Hej NS-tøser.

Så er vi hjemme igen efter en uge i "Skallerup Klit feriecenter", hvor vi var i sommerhus med pigernes farmor og farfar + deres faster Maria som er multi-handicappet.

Det var en dejlig ferie, og alt gik godt.
Maria er som nævnt handicappet og skulle derfor lige vænne sig til, at der var små børn og høje lyde og gråd mm.
Ligesådan skulle pigerne også vænne sig til Maria, som er meget højlydt med hvin og skrig og højlydte grin samt brokke-lyde.
Det gik nu rigtig godt - begge veje!
Bianca sov fint fra Maria's "larm" og lyde ....det havde Celina dog en lille smule sværrere ved. Til gengæld kunne Bianca's stemme og lyde godt forskrække Maria engang imellem, så hun var ved at vælte alting af aftensbordet, fordi hun stivnede  

Men vi hyggede os suverænt!
Fedt for pigerne (især Bianca som jo forstår mest af det) at komme tættere på sin farfar og farmor. Og sikke en FARFAR-PIGE Bianca er... Hun sagde ofte "farfar", og gav ham kram og kys helt umotiveret og spontant ...så sødt! 

Celina havde sin debut som badenymfe i Skallerup badeland.
Det tog hun helt fint. - Og Bianca, ja hun ELSKEDE det !!

Vejret var nogenlunde. Det regnede den dag vi kom. Og det var kedeligt overskyet den dag vi skulle hjem.
Men ellers skinnede solen alle de dage vi var der    ....det lykkedes mig endda at få en lille smule farve, selvom jeg bestemt ikke er nogen solbader.

Vi var ved stranden, og Bianca formåede at falde på numsen i vandet, så hun blev gennemblødt. Jeg måtte skynde mig tilbage i sommerhuset med hende, og give hende tørt tøj på igen .... hele vejen hjem sad hun plaskvåd i klapvognen med sin skovl fastmonteret i hånden og sagde "Dejligt! - Dejligt! - Dejligt!" ...Hehe, det skønne pigebarn 

Der var et super indendørs legeland, hvor Bianca suuuusede rundt og brugte en masse krudt. Og lige sådan var der en alletiders udendørs legeplads med hoppepude og trampoliner, rutchebaner og gynger mm.
En af dagene, mens vi var afsted, kom pigernes fætter på 5 år og kusine på 7 år på besøg, og de tre gik bananas i "Legeland" og på legepladsen 

En af dagene besøgte vi Lønstrup by, og en anden dag gik vi en laaaang tur og tog op på en bondegård med heste, køer, æsler, geder, høns, katte, hunde mm. Og Bianca var inde og klappe får og geder, og aede også en enkelt hest.

Det var virkelig en ferie i børnenes og Maria's tegn (hun er også som et barn indeni pga. hendes handicap)

Jeg har lavet et album på min profil, hvor der er flere billeder til dém som kunne være interesseret i at kigge med 

Kærlig hilsen Katrine, en træt mor til 2 dejlige små piger.
(Bianca 240907 og Celina 220509)

Hihihi det har da været en vild fest med ting væltet af bordene, hvin osv
Nej det lyder bare til i har haft en rigtig dejlig tur.

Liva er også en farfar pige. Selvom det som regel oftest er farmor der leger med hende/tager sig af hedne når hun er dernede

Måtte lige grine lidt af Biancas dejligt, dejligt Haha, det var sikkert rart at få kølet numsen af

Vil straks gå ind og se billeder.
Hvor er det dog flot det første du har lagt ind her!!!

Anmeld

17. august 2009

anna-jonas

SÅDAN en ferie vil jeg også HA'!!!! Det lyder bare til at i har haft en skøn uge, og at børnene har været i centrum (inkl. faster).

Sikke nogle dejlige billeder.................dine tøser er bare så kønne. Især det billede af Celina badenymfe........................hun er jo bare fantastisk smuk, det bette pigebarn. Og Bianca's små krøller...................en rigtig charmetrold.
Håber ikke at hverdagen er for hård ved dig, nu i er hjemme igen. ;-)

Knus Mette

Anmeld

17. august 2009

Jules

Det lyder til at have været en fantastisk god ferie
Hvor dejligt for jer.... Smiler.....
Sikke nogle skønne billeder....

Anmeld

17. august 2009

Vingummien

Sider jo her og bliver helt misundelig på jer

I har jo haft en en super ferie, kan jeg både høre og se på billederne. Celina ser da rigtig ud til at nyde at ligge der i vandet, er så skønt når de er glade for vand.

Er da dejligt med lidt farve, jeg er nu heller ikke den hvor solen bare klistre sig fast og gør en lækker solbrun, men hvad, er sgu da lækker uden den farve og det er du da også

Anmeld

17. august 2009

Klumpe-dumpe

Ej hvor det lyder det skønt Men der er nu også rigtig dejligt i Skallerup.

Hvor er det billede ved vandet bare SUPER godt!!!!

Anmeld

17. august 2009

JustAnotherName

1000 tak skal I have for alle Jeres søde hilsner og kommentarer.

Jeg er også selv helt vild med billedet, hvor Bianca står i modlys ved stranden med vand halvt op af sine gummistøvler .....et par røjsere som hun har fået et kærlighedsforhold til, mens vi var på ferie, da det gik op for hende, at hun SELV kunne tage dem af og på   ....Så selvom solen skinnede, så farede hun rundt i sine elskede gummistøvler ...med "banan-fødder" (når de er byttet rundt). Og nu har hun lært at sige "gummiSTØVLER" ....dog ikke udtalt helt korrekt, men så vi forstår at det er dem hun snakker om  

Så venter vi bare på uge 38, hvor vi har ferie IGEN, og igen skal i sommerhus.
Det er en ferie med sommerhus for os selv - Mig og Kenneth og pigerne.
.....Og så får vi nok et besøg eller to i løbet af den uge vi er der.

Og i uge 39 har vi også ferie. Der fylder Bianca 2 år. Og så skal vi holde barnedåb for Celina et par dage efter.

Så selvom det er hårdt at komme hjem til en almindelig hverdag igen, så kan vi allerede snart tælle ned til mere ferie       ....DET ER SKØNT !!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.