Kønsscanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.645 visninger
10 svar
3 synes godt om
27. juli 2014

Anonym trådstarter

Hejsa, nogle der kan anbefale et godt sted at få foretaget kønsscanning når man bor i Haderslev, 6100? 

Vi kender på forhånd til scanningsklinikken i Kolding Storcenter, men der er 1 måneds ventetid, og det kan vi ikke vente på! 

Hvis du anbefaler noget, skriv da gerne fra hvornår de foretager kønsscanning, det er åbenbart meget forskelligt :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2014

FrkRaarup

Anonym skriver:

Hejsa, nogle der kan anbefale et godt sted at få foretaget kønsscanning når man bor i Haderslev, 6100? 

Vi kender på forhånd til scanningsklinikken i Kolding Storcenter, men der er 1 måneds ventetid, og det kan vi ikke vente på! 

Hvis du anbefaler noget, skriv da gerne fra hvornår de foretager kønsscanning, det er åbenbart meget forskelligt :-) 

Har du tjekket afdelingen i Aarhus?

Anmeld

27. juli 2014

FrkRaarup

Anonym skriver:

Sorry. Kan se Aarhus har lige så lang ventetid.

Anmeld

27. juli 2014

Anonym trådstarter

FrkRaarup skriver:

Har du tjekket afdelingen i Aarhus?

Det er også en lang køretur til århus herfra (1 ½ time), så havde håbet nogle kunne anbefale et sted i sønderjylland, som de har haft en god oplevelse hos :-) 

Anmeld

27. juli 2014

Christine

Anonym skriver:

Altså hvis du har mod på at tage til Århus for det, så vil jeg til enhver tid anbefale cyclusklinik.dk

Jeg er blevet scannet af Pia Zilstorff derfra flere gange og går altid derfra tilfreds, lykkelig og forelsket i min baby. Jeg mener de tjekker køn ved 14 fulde uger, altså når du er 14+0 

Anmeld

27. juli 2014

FrkRaarup

Anonym skriver:

Det er også en lang køretur til århus herfra (1 ½ time), så havde håbet nogle kunne anbefale et sted i sønderjylland, som de har haft en god oplevelse hos :-) 

Ja, jeg ved godt der er langt. Bor selv tæt på Kolding. Er tilknyttet Skejby, så ved godt hvor langt der er.

Jeg kender desværre ikke til andre steder ...

Anmeld

27. juli 2014

FrkRaarup

Anonym skriver:

http://www.hjertelyd.dk/babysam-tilbyder-koensscan ning.html

Anmeld

27. juli 2014

FrkRaarup

Anonym skriver:

http://jordemoder.dk/DK/forside.aspx

Anmeld

27. juli 2014

stjernehimmel

silkeborg har tider, men der er jo os langt 

Anmeld

27. juli 2014

Anonym trådstarter

FrkRaarup skriver:

http://jordemoder.dk/DK/forside.aspx

Har bestilt tid hos jordemoder.dk, krydser fingre for en god oplevelse i fredericia :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.