Update på slutningen af det...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Nu har jeg været på sygehuset igen hertil aften. Alting så fint ud, min krop har selv klaret oprydningen. De smerter der er tilbage, er at mine organer skal på plads igen. Mit graviditetshormon er faldet som det skulle og det ser perfekt ud... Jeg har en lille polyp, der er den der har drillet i forhold til pletblødning ved min mens... Den vil de fjerne, når det hele er faldet til ro igen...

Jeg har skrevet en ret lang blog omkring denneher uge, hvis der er nogen der har lyst til at læse den, kan de gøre det HER

TUSIND tak for alle jeres søde og trøstende ord. Det har virkelig betydet meget for mig...

Jeg håber vi snart er færdige med at tanke op på uhelds kontoen og kan tanke noget held...

Og tjaa... så er der vel bare tilbage at sove... nu...

Zafir - rykket tilbage til start... Uden at inkassere de 4000 kr.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2009

AnnaMetteogJulie

Hej Zafir

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive, men dejlligt at din krop selv har klaret det! Det er altid bedre når kroppen selv ordner det!

Jeg krydser fingre for at heldet snart vender for jer; det fortjener I virkelig!

Kæmpe knus
Anna Mette

Anmeld

17. august 2009

Fines mor

Kære Zif

Jeg ved ikke hvad jeg skal skrive, men syntes at det er skønt at din krop klare det selv. Da jeg fik en spontan abort i 96 troede jeg, at jeg skulle dø. Det gjorte pisse ondt, både i maven og i psyken!!!
Jeg håber at i snart har heldet med jer igen, og at i fuldføre det.
Hvis man skal se på noget positivt, så er det godt at kroppen har valgt fra. MEN det gør det ikke mindre hårdt KRAM 

Anmeld

17. august 2009

Tina2

Det er noget af en weekend du har haft......:-( Men godt det trods alt ikke har været så slemt som sidst, fordi kroppen selv rensede ud denne gang......

Snart er I klar til ny bebs, søde Zafir... Ingen tvivl om det..... X'er for en sund og rask bebs i vente til jer!

Anmeld

18. august 2009

Susan1978

du får også lige en kæmpe krammer af mig også  jeg også alt hvad jeg kan for at der snart er en ny blob til jer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.