Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Er der nogle af jer der har maxi-cosi priori sps....? Jeg sidder og pladrer i babysams katalog og har fundet denne autostol til 1599 kr og det er jo billigt?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Op
Anonym skriver: Hej Er der nogle af jer der har maxi-cosi priori sps....? Jeg sidder og pladrer i babysams katalog og har fundet denne autostol til 1599 kr og det er jo billigt?
Pigent skriver: Det er hvis den normale pris for denne autostol Har kigget lidt på nettet prisen ligger der omkring.
Det er hvis den normale pris for denne autostol Har kigget lidt på nettet prisen ligger der omkring.
Ja det er normalpris.... Tror du sikkerheden er ok eller går man for meget på kompromi med en billig stol i en god mærke....?
Stolen har desværre ikke været med i autostol testen, så det er svært at sige noget om, hvor sikker stolen er. Den overholder dog ECE 44 standarden.
Hvad er dit budget - så vil jeg prøve at finde en model til dig?
Har i isofix i bilen?
Mvh
Autostol.dk skriver: Stolen har desværre ikke været med i autostol testen, så det er svært at sige noget om, hvor sikker stolen er. Den overholder dog ECE 44 standarden. Hvad er dit budget - så vil jeg prøve at finde en model til dig? Har i isofix i bilen? Mvh
Okay....ja,jeg har isofix i bilen, budgettet siger maks 2000 kr
Anonym skriver: Ja det er normalpris.... Tror du sikkerheden er ok eller går man for meget på kompromi med en billig stol i en god mærke....?
Jeg ved ikke om det stadig kan betale sig. Men da vi købte autostol til den store så tog vi på hyggetur til Sverige. Vi sparede 1000 kr. På en rømer.
Prøv at undersøge det. Måske er det stadig værd, og så får man en udflugt ud af det.
Den ligner meget maxi cosi axiss( som dog har drejefunktion) og den model har vi og er meget glade for
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128