Bidende regelmæssigt plukkeveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

424 visninger
7 svar
8 synes godt om
26. juli 2014

Anonym trådstarter

Hej alle.

Jeg håber der er nogle der kan komme med et godt råd.

I går aftes begyndte jeg at få rigtig mange plukkeveer, de gjorde ikke ondt, men nev en hel del. Tog tid på dem da jeg syntes der var mange, og de kom med 4-5 min imellem.
Her i dag har jeg fortsat haft rigtig mange plukkeveer, og det er begyndt at nive mere og mere, dog uden det gør ondt.
Skal jeg gøre noget, eller bare se tiden an?
Det skal lige siges at jeg ikke har overanstrengt mig, har bare været herhjemme og slappet af.
Jeg er 29+6 idag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2014

Kay

jeg ville ringe til fg...

kender et par stykker der har født for tidligt, hvor det startede som du beskriver...

hellere tjekkes en gang for meget  

Anmeld

26. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Du skal ringe til fg. Plukveer må helst ikke være regelmæssige. Jeg blev indlagt for det samme, da de kunne se at min livmoderhals blev kortere og man kan risikere at føde for tidligt. 

Anmeld

26. juli 2014

sommerfuglen82

Jeg ville ringe til fg nu og lige høre dem..
Det var sådan min fødsel startede denne gang (3 uger siden med mit 3 barn), jeg havde en masse plukveer d.2 Juli om aften som blev mere og mere regelmæssige henover natten, kl 3.30 opgav jeg og stod op og omkring kl 6.00 begyndte jeg at få veer som jeg dog kunne holde ud.
Tog på fødegangen d.3 Juli kl 17 blev undersøgt kl 18 og kl 20.26 var han født.

Anmeld

26. juli 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Hej alle.

Jeg håber der er nogle der kan komme med et godt råd.

I går aftes begyndte jeg at få rigtig mange plukkeveer, de gjorde ikke ondt, men nev en hel del. Tog tid på dem da jeg syntes der var mange, og de kom med 4-5 min imellem.
Her i dag har jeg fortsat haft rigtig mange plukkeveer, og det er begyndt at nive mere og mere, dog uden det gør ondt.
Skal jeg gøre noget, eller bare se tiden an?
Det skal lige siges at jeg ikke har overanstrengt mig, har bare været herhjemme og slappet af.
Jeg er 29+6 idag.

Som der bliver skrevet, så ville jeg også kontakte fg. Sådan var optakten til min 2. fødsel - jeg havde en grum blærebetændelse, som havde sat gang i det hele. Det gjorde dog intet for mig, for jeg var 39+4 da lillebror ville ud 

Anmeld

26. juli 2014

Sarita Thomasardóttir

Jeg ville absolut tage ind på fg og få et check. Hellere være på den sikre side 

Anmeld

27. juli 2014

Anonym trådstarter

UPDATE

Tak for jeres svar alle sammen

Jeg ringede til fg der gerne ville se mig. Der blev kørt kurve og tjekket livmodermund - og det hele så fint ud.
Der var bakterier i min urin, så de mener det er det der er skyld i de mange plukkeveer.
Men det var rart at blive tjekket, og at det så godt ud

Anmeld

27. juli 2014

sommerfuglen82

Godt du fik ringet og kom ind og blev kigget på

Altid hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.