Kønsbestemmelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
7 svar
2 synes godt om
26. juli 2014

Tildemor

Hej kvinder

Jeg skal lige høre, jeg har fået at vide at man ikk få kønnet at vide før man har været til en køns bestemmelses scanning, men kan man ikk få det at vide når man bare får en normal scanning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2014

Mettefpigen

Man kan få det afvide til MD :-)

Anmeld

26. juli 2014

Tildemor

Mettefpigen skriver:

Man kan få det afvide til MD :-)

Hvad er MD?

Anmeld

26. juli 2014

De3Guldklumper

Tildemor skriver:

Hej kvinder

Jeg skal lige høre, jeg har fået at vide at man ikk få kønnet at vide før man har været til en køns bestemmelses scanning, men kan man ikk få det at vide når man bare får en normal scanning?

Nogen steder bruger de ikke tid på at kigge efter køn til misdannelsesscanningen - og der er du så nødt til at betale dig fra at få kønnet at vide.

Du kan også være heldig at de gerne vil kigge efter det men at barnet ligger så de ikke kan se det.

Anmeld

26. juli 2014

Tildemor

Pylle3 skriver:

Nogen steder bruger de ikke tid på at kigge efter køn til misdannelsesscanningen - og der er du så nødt til at betale dig fra at få kønnet at vide.

Du kan også være heldig at de gerne vil kigge efter det men at barnet ligger så de ikke kan se det.

Okay men så hvis de ikk kan se det eller ikk gider må vi jo betale os fra det men nu får vi at se

Anmeld

26. juli 2014

Mettefpigen

Tildemor skriver:

Hvad er MD?

Misdannelses scanningen ;-)

Anmeld

26. juli 2014

Bettezen

Fra uge 14 kan man få en køn scanning ved en privat klinik for små 500 kr.

Anmeld

26. juli 2014

MysteriousAngel

Hvis du er heldig kan de se det til md. Men det er ikke sikkert de kan og som en af de andre siger så bruger de heller ikke krudt på det da det ikke er det de leder efter. Nogle gange vil baby heller ikke makke ret og så må man betale sig. Den ene af mine børn sagde de at de ikke kunne se det og vi måtte betale for en scanning. Man kan jo heller ikke kræve de leder da det jo er vigtigst om baby er ok og ikke om det er en ham /hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.