Hvorfor bliver min test ikke tydelig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

se det ser bedre ud... er den/de andre fra rema-1000? dem har jeg oplevet at de blir senere tydligere end andre...

dog skla man bare helt blive ved at teste med den samme slags

jeg har både testet før og efter forventet mens :-)

Ja de første er fra rema, dem brugte jeg ved min søn, men der testede jeg også først 5+ og der var de jo noget mere tydlige end disse, men vil jo også kun være 4+ Idag.. 

Altså min mens har svinget mellem 26-30 dage og Idag er jeg på dag 33, så håber  virkelig, vi har forsøgt i 1.5 år.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Hej damer 

jeg tog min første svage test torsdag eftermiddag (1 billede) 

tog en clearblue digital igår fredag, der sagde gravid.. 

Alligevel tog jeg endnu en test Idag (billede 2) synes ikke der er fremgang og burde HcG ikke være fordoblet siden torsdag?

er jo bange for at det er fordi graviditeten ikke udvikler sig rigtig.. 

Du er gravid Nyd det.

Mind teste blev ALDRIG så tydelige som mange af teste man ser herinde, når folk tester positivt. Havde en svag streg, præcis som dine to teste. Den var klart positiv, men svag alligevel.

Tog en clearblue som sagde GRAVID. Testede igen med en strimmeltest nogle dage efter og den var stadig ikke helt vildt tydelig. Fødte alligevel en skøn pige 8 måneder senere. Så du skal ikke være bange for en bio pga. det. Selvfølgelig kan det ske, men det andet er altså lige så sandsynligt, hvis ikke endnu mere!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.