Så er ts bestilt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
4 svar
5 synes godt om
26. juli 2014

Googlemail

Så har vi bestilt tid til en ts 4/8. Er SÅÅÅÅ spændt 

Ifølge sidste mens første dag er jeg 7+0 til ts, men jeg ved at jeg er blevet gravid meget sent i min cyklus (sidste uge op til min mens), så tror ikke helt at jeg er så langt henne. Men håber at de kan se noget 

Hvor tidligt har i andre kunnet se hjerteblink?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2014

Sunsmile

Googlemail skriver:

Ifølge sidste mens første dag er jeg 7+0 til ts, men jeg ved at jeg er blevet gravid meget sent i min cyklus (sidste uge op til min mens), så tror ikke helt at jeg er så langt henne. Men håber at de kan se noget 

Tillykke, det bliver spændende at se hvor langt du er

Anmeld

27. juli 2014

cwl

Googlemail skriver:

Har lige været til scanning og kunne se det lille hjerte slå.
Lægens beregning 6+1, min egen 6+3

Anmeld

31. juli 2014

Googlemail

Er meget spændt!!

Har lige snakket med scanningsklinikken og hun sagde at hvis jeg ikke er langt nok henne så får jeg bare en ny tid uden beregning. Men at de også vil kunne se på min livmoder hvor langt jeg er henne og hvis graviditeten er gået galt/ved at gå galt. Så hun sagde at jeg roligt kunne komme mandag og så tog vi den derfra ☺️ vidste ikke at de kunne se på livmoderen hvis det var ved at gå galt. Men det er jo rigtig fint ��

Anmeld

31. juli 2014

Chevro

Googlemail skriver:

Jeg skal i næste uge, og der vil jeg være 7+0, så det sagde hun at der skulle man gerne kunne se det .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.