Pasning første gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

704 visninger
9 svar
4 synes godt om
25. juli 2014

Anonym trådstarter

Hvad gjorde i med pasning med overnatning første gang?
Og hvordan gik det?

Min kæreste og jeg vil gerne snart have ordentlig kærestetid uden vores datter, hvor vi kan sove længe dagen efter. (Tiltrængt efter næsten 9 mdr) ??
Vi har endnu ikke fået hende passet, så vi tænker at det bedste ville være at hun bliver puttet herhjemme i sin egen seng og bliver passet her.

Og vi så sover et andet sted og kommer hjem, når vi er vågnet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2014

Dafnies

Følger lige med
Vi har heller ikke fået vores søn (7,5 måneder) passet endnu, men tænker at det måske vil være en god ide så småt at begynde på, så det ikke er helt fremmed for ham at være væk fra far og mor, når han skal starte i dagpleje

Anmeld

25. juli 2014

ano14316

Anonym skriver:

Og hvordan gik det?

Min kæreste og jeg vil gerne snart have ordentlig kærestetid uden vores datter, hvor vi kan sove længe dagen efter. (Tiltrængt efter næsten 9 mdr) ??
Vi har endnu ikke fået hende passet, så vi tænker at det bedste ville være at hun bliver puttet herhjemme i sin egen seng og bliver passet her.

Magnus var 14-15 mdr da Han begyndte at blive passet, fordi min kæreste gik i skole i Jylland og jeg skulle lukke i den butik jeg arbejdede i.. men han gik jo i vuggestue i dagtimerne...
Og han var lidt over 2 år før han overnattede ude...

Intet af det har nogensinde givet problemer...

Anmeld

25. juli 2014

Mama85

Nu har jeg en dreng på snart 11 mdr. Og synes at det lige er tidligt nok at få ham passet..vores pige der nu er 5 år var 17 mdr. Da hun blev passet en hel aften/nat/formiddag første gang, og der gik det rigtig godt havde en idé om at det var mig der er pylret mht. At få hende passet så "længe" i hendes alder på det tidspunkt, men har det på akkurat samme måde med lillebror, så kærestetid finder vi når ungerne er puttet 

Anmeld

25. juli 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Og hvordan gik det?

Min søn blev passet med overnatning første gang da han var 5 måneder. Det var hos mormor og morfar, og alt gik fuldstændig som det skulle

Siden hen er han blevet passet der mange mange gange, og skal om en måned passes i 4 døgn da mor og far skal på festival. Det vigtigste for mig var at aflevere et sted hvor jeg følte mig tryg, og hvor min søn nu også føler sig helt tryg ved at være (tja man må jo tit lidt mere hos bedsteforældrene )

Anmeld

25. juli 2014

Anonym trådstarter

Mama85 skriver:

Nu har jeg en dreng på snart 11 mdr. Og synes at det lige er tidligt nok at få ham passet..vores pige der nu er 5 år var 17 mdr. Da hun blev passet en hel aften/nat/formiddag første gang, og der gik det rigtig godt havde en idé om at det var mig der er pylret mht. At få hende passet så "længe" i hendes alder på det tidspunkt, men har det på akkurat samme måde med lillebror, så kærestetid finder vi når ungerne er puttet 

Savner bare at tage ind til Kbh og høre høj musik i bilen, spise i fred og ro og tage i bio uden en lille pige at tage hensyn til

Anmeld

25. juli 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Min søn blev passet med overnatning første gang da han var 5 måneder. Det var hos mormor og morfar, og alt gik fuldstændig som det skulle

Siden hen er han blevet passet der mange mange gange, og skal om en måned passes i 4 døgn da mor og far skal på festival. Det vigtigste for mig var at aflevere et sted hvor jeg følte mig tryg, og hvor min søn nu også føler sig helt tryg ved at være (tja man må jo tit lidt mere hos bedsteforældrene )

Det irriterende er så, at vi ikke lige kan blive enige om hvem der skal passe
Er så bange for hun vågner om natten og er ked, og så er hendes mor og far der ikke

Anmeld

26. juli 2014

Mettefpigen

Her blev bassen passet af min far... han blev passet i en weekend hver måned fra han var 1 måned gammel...
Du kan f.eks starte med et par timers pasning og se hvordan det går ;-)

Anmeld

26. juli 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Og hvordan gik det?

Min ældste blev passet med overnatning første gang da hun var omkring 9 mrd. Vi skulle til min svigermors 50-års fødselsdag, så vi havde hende med til spisning, og så kom min veninde og hentede hende bagefter  

Hun klarede det flot, og havde bestemt ikke savnet sine forældre - det var moderen der havde det værst 

Lillebror på 10½ mrd. er endnu ikke blevet passet 

Anmeld

26. juli 2014

Studerendemor

Anonym skriver:

Og hvordan gik det?

Første gang vores datter blev passet, var farmor hjemme hos os og puttede imens vi var hjemme. Da hun sov tog vi af sted, og farmor gav hende flaske omkring kl 22. Vores datter havde bare kigget på hende med store øjne først og derefter pludret og grinet indtil hun faldt i søvn og sov resten af natten. Da vi stod op, sad de og hyggede med havregrøden og det så ikke ud som om, vi havde været savnet. 

Anden gang tog vi af sted før aftensmad og kom hjem efter putning. Heller ikke det mindste denne gang. 

Tredje gang blev hun passet hos farmor, og det gik også så fint. 

Farmor har været meget inde i billedet helt fra de første dage af vores datter liv og de har et meget tæt forhold, som virkelig er guld værd. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.