Endelig på og tak for sidst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

799 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. august 2009

susan82

Hej piger!!!   

Vil lige sige tak for sidst og melde min ankomst.
Her er endnu ikke sket noget......LIllebror må have det for godt      Håber virkelig snart han kommer!!

Ida, jeg kan se din prop er gået.....hvor bliver det spændende!! Håber det snart sker og vil ønske jer alt held og lykke med fødslen. Glæd dig, for det er en helt fantastisk oplevelse.

til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2009

Klumpe-dumpe

susan82 skriver:

Hej piger!!!  

Vil lige sige tak for sidst og melde min ankomst.
Her er endnu ikke sket noget......LIllebror må have det for godt     Håber virkelig snart han kommer!!

Ida, jeg kan se din prop er gået.....hvor bliver det spændende!! Håber det snart sker og vil ønske jer alt held og lykke med fødslen. Glæd dig, for det er en helt fantastisk oplevelse.

til jer alle

Må hellere være den første til at byde dig velkommen

VELKOMMEN

-Og til I andre der ikke lige ved, hvem dette quind-menneske er så er det Susan som er min veninde IRL Susan var med til NS AA træf i fredags og så sys hun hvis alle de andre piger og bebes var så søde

-Og nåh ja så kan det jo være hun blev nødt til at "møde" jer alle sammen, da jeg hele tiden taler om hvor søde og skønne I alle sammen er.

Håber det er ok for jer at jeg har inviteret Susan med ind i det aller helligste.

Anmeld

16. august 2009

Jules

malucca09 skriver:

Må hellere være den første til at byde dig velkommen

VELKOMMEN

-Og til I andre der ikke lige ved, hvem dette quind-menneske er så er det Susan som er min veninde IRL Susan var med til NS AA træf i fredags og så sys hun hvis alle de andre piger og bebes var så søde

-Og nåh ja så kan det jo være hun blev nødt til at "møde" jer alle sammen, da jeg hele tiden taler om hvor søde og skønne I alle sammen er.

Håber det er ok for jer at jeg har inviteret Susan med ind i det aller helligste.

SELVFØLGELIG er det helt OK!!!! Hun passer jo lige ind... Smiler....

Håber du blir rigtig glad for at være her Susan...
Håber vi ser mere til dig

Knus

Anmeld

16. august 2009

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

SELVFØLGELIG er det helt OK!!!! Hun passer jo lige ind... Smiler....

Håber du blir rigtig glad for at være her Susan...
Håber vi ser mere til dig

Knus

Hun er klar på onsdag

Tænker Casablanca????

Anmeld

16. august 2009

Jules

malucca09 skriver:

Hun er klar på onsdag

Tænker Casablanca????

Uhhhh.... Det vil jeg mægtig gerne... Der er børnevenligt og maden smager glimrende

Anmeld

16. august 2009

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Uhhhh.... Det vil jeg mægtig gerne... Der er børnevenligt og maden smager glimrende

Tip top.

Anmeld

16. august 2009

iln

Velkommen til og tak for sidst.

Ja... det kan vist være den, der er gået. Håber virkelig der snart sker noget. Jeg vil også have et barn med til møderne!!!!
Krydser fingre for at vi snart hører om lillebrors ankomst  og dejlig pige du har dig!

Anmeld

16. august 2009

Klumpe-dumpe

iln skriver:

Ja... det kan vist være den, der er gået. Håber virkelig der snart sker noget. Jeg vil også have et barn med til møderne!!!!
Krydser fingre for at vi snart hører om lillebrors ankomst  og dejlig pige du har dig!

Du låner bare Malucca, så vænner du dig også til babybræk

Anmeld

16. august 2009

Jules

Jules skriver:

Der er os masser af plads at føde på Susan

Anmeld

16. august 2009

Jules

iln skriver:

Ihhh...får helt tåre i øjne ved tanken om sådan en lille bebs...suuuuk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.