Kom så med nogle veer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
5 svar
5 synes godt om
25. juli 2014

Blop2

Er i dag 38+0 med nr. 2 og kunne rigtig godt tænke mig, der snart kom nogle gode tegn på snarlig fødsel.

Vores den første er født 38+3 så man går jo hele tiden og håber på der os denne gang snart sker noget.

Har de sidste par dage haft nogle rigtig gode plukveer hen og lænden, men de er bare ikke blevet til mere. Det murer godt i underlivet og hun presser godt nedad.

Jeg har prøvet med støvsugning og rengøring af huset, jeg får ondt over det hele og må lægge mig. Har bækkenløsning, og et meget ømt haleben så det hjælper ikke;o)

Vi vil bare snart rigtig gerne have vores lille pige ud til og, så vi kan nyde sommeren som en familie på 4  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2014

A&F

Vestøv er sendt afsted, er 39+0 i dag med nr 2. Vil også gerne, at der snart sker noget! Fødte min datter 39+ 3 tror jeg det var. Håber vi snart får vores babyer at se

Anmeld

25. juli 2014

Blop2

A&F skriver:

Vestøv er sendt afsted, er 39+0 i dag med nr 2. Vil også gerne, at der snart sker noget! Fødte min datter 39+ 3 tror jeg det var. Håber vi snart får vores babyer at se

Også vee-støv sendt til dig;o)

Ja, man bliver godt nok pænt utålmodig her de sidste uger.

Held og lykke med den forhåbeligt snarlige fødsel. 

Anmeld

25. juli 2014

A&F

Blop2 skriver:

Også vee-støv sendt til dig;o)

Ja, man bliver godt nok pænt utålmodig her de sidste uger.

Held og lykke med den forhåbeligt snarlige fødsel. 

Ja tak ven, ilm 

Anmeld

25. juli 2014

carinabj

Blop2 skriver:

Er i dag 38+0 med nr. 2 og kunne rigtig godt tænke mig, der snart kom nogle gode tegn på snarlig fødsel.

Vores den første er født 38+3 så man går jo hele tiden og håber på der os denne gang snart sker noget.

Har de sidste par dage haft nogle rigtig gode plukveer hen og lænden, men de er bare ikke blevet til mere. Det murer godt i underlivet og hun presser godt nedad.

Jeg har prøvet med støvsugning og rengøring af huset, jeg får ondt over det hele og må lægge mig. Har bækkenløsning, og et meget ømt haleben så det hjælper ikke;o)

Vi vil bare snart rigtig gerne have vores lille pige ud til og, så vi kan nyde sommeren som en familie på 4  

Du er ikke den eneste der er utålmodig.... Jeg er også gravid med nr. 2. Er i dag 41+4, og eftersom jeg fødte på terminsdagen sidste gang, havde jeg jo håbet på noget lignende denne gang...

Men nej, "de fede" må svede her i sommervarmen...

Pøj pøj med det hele ;-)

Anmeld

25. juli 2014

tinemus79

Vi indgår en aftale allesammen.  Vi sender alt hvad vi kan til hinanden og så sker der forhåbentligt noget. 

Jeg er 39 +0 og sidste gang fødte jeg i uge 38 på 5 timer. 

Jeg var 2 cm åben i tirsdags.  Fik taget hinder, og 1 cm livmoderhals. Havde veer i 4 timer onsdag nat. Har sindsyge plukkeveer og der sker bare ikke en dyt. Jeg har været rigtig trist og utålmodig men min søde jordemoder sagde til mig at jeg skulle lægge tankerne væk for ellers kunne jeg godt selv blokere for veerne.  Så det prøver jeg ihærdigt på.  Så god eftermiddag til jer alle. Jeg tager en tur til stranden med min veninde og hendes unger og min skønne mand, da jeg ikke kan køre bil mere pga. Maven. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.