Jeg er igang med at tabe 10 kilo, har allerede tabt de 5 og mangler de sidste 5. Det har godt nok ikke gået så godt de sidste par uger, men nu prøver vi
igen

Men det der irriterer mig er folks reaktioner på at jeg gerne vil af med de sidste kilo. Når jeg er nogen steder hvor der for eksempel bliver spist kage eller andet usundt og jeg siger nej tak, så føler jeg næsten at jeg skal have dårlig samvittighed over at jeg spiser sundt. Får ofte den kommentar "hvis du skal tabe dig, så skal jeg da også?". Eller " sikke noget pjat, der er da mange der er større end dig

" Øhh, JA det er rigtigt... men hvad kan jeg lige bruge det til. JEG vil gerne tabe mig, fordi JEG gerne vil være lidt sundere og se lidt slankere ud... at der er mange der er større end mig, det kan jeg sgu da ikke bruge til en skid !! Jeg er da glad for at folk åbenbart ikke ser det helt store problem i at jeg har taget på, men det gør jeg altså. Og jeg er simpelthen så træt af altid at skulle forsvare mig bare fordi jeg ikke er meget overvægtig. Kan man slet ikke få lov til bare at leve sundt mere?
I andre der også bare skal tabe en lille smule, kender I også til dette??
Anmeld