Sygedagpenge og gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

912 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. juli 2014

Frk'lykkelig

Er igang med en praktik, nogle timer om ugen ind til videre. Men ved i når jeg er kommet på fuld tid og er raskmeldt. Kan jeg så blive ledig og derefter komme på barsel ? Nogle der har stået i denne situation ? Satser stærkt på at nå at komme på toppen mht hvad jeg kan holde til jobmæssigt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2014

stjernehimmel

Frk'lykkelig skriver:

Er igang med en praktik, nogle timer om ugen ind til videre. Men ved i når jeg er kommet på fuld tid og er raskmeldt. Kan jeg så blive ledig og derefter komme på barsel ? Nogle der har stået i denne situation ? Satser stærkt på at nå at komme på toppen mht hvad jeg kan holde til jobmæssigt. 

mener du på kontanthjælp??

Og det kommer jo idag an på om man bor sammen med en eller ikke

Anmeld

25. juli 2014

Frk'lykkelig

Nej ikke kh. Er medlem af a kasse og var ledig på alm dagpenge inden sygemeldingen. Og nu på sygedagpenge. Spørgsmålet er så om jeg bare bliver ledig igen og så kommer på barsel. Synes bare det lyder tosset at jeg skal gå at søge job højgravid fra arbejdspladsens side. 

Anmeld

25. juli 2014

stjernehimmel

Frk'lykkelig skriver:

Nej ikke kh. Er medlem af a kasse og var ledig på alm dagpenge inden sygemeldingen. Og nu på sygedagpenge. Spørgsmålet er så om jeg bare bliver ledig igen og så kommer på barsel. Synes bare det lyder tosset at jeg skal gå at søge job højgravid fra arbejdspladsens side. 

nåååh.. jamen det er sådan det er.... 

du skal søge jjob indtil du går på barsel... og du kommer bare på alm dagpenge når du bliver rask meldt igen... og så på barselsdagpenge.... men indtil barsels dagpenge skal du stadig skrive ansøgninger 

Anmeld

25. juli 2014

Frk'lykkelig

Okay super. Self skal jeg holdes igang. Men synes det lidt krotesk for arbejdsgivernes side. Det ikke mange der vil have en højgravid. Men vil da søge som jeg skal. Kan jo være jeg kan få et vikariat i noget tid. Man har jo lov at håbe. Er ikke så glad for at lave ingenting. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.