41+1 Forvandet er gået. Hvad nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juli 2014

anonym10101

Smuk mave 

Det er ikke altid forvandet går, men mit vand gik i en stor skylle efter kun en pille 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2014

LinLin

Mit gik om morgenen 5.30 og fik veer ca 8.30... Kl 11 var vi på Skejby og mener vandet blev taget der....? (det er altså snart otte år siden ) David blev født 17.10

Anmeld

26. juli 2014

Sunsmile

Sarita Thomasardóttir skriver:

Så er forvandet gået, men intet tegn på fødsel endnu ):

Hvor lang tid efter at jeres forvand var gået, gik jeres fødel i gang?

Håber virkelig ikke at en igangsættelse bliver nødvendig!!

Hold da op du se klar ud, håber snart der sker noget

Anmeld

26. juli 2014

Jibbe

Min den yderste hinde bristede også da jeg fødte 2 gang. Vi troede vandet var gået og da jeg var 41+2 og med ingen veer blev jeg sat igang. Jeg blev sat igang efter nogle timer fordi jeg havde langvarig vandafgang med nr 1 uden naturlige veer. 

Jeg håber snart der sker noget for dig  

Anmeld

26. juli 2014

RGN

Profilbillede for RGN

Mine veer kom aldrig efter vandet gik. Så jeg blev sat i gang 16 timer senere.

Anmeld

26. juli 2014

Maja88

Jeg ville kontakte fg og høre..mit hinde sprang helt øverst(kunne vi først se ved fødslen) lørdag morgen kl 9.. kontaktede fg med tanke på vandafgang, da jeg følte det løb..
De tjekkede og sagde nej-men tag bind på og ring igen hvis defyldes.. så fyldte jeg 2styks søndag morgen kl 5 først..
Så de mente det var fostervand..
Fik prikket hul kl 11..kl 13 fik jeg s-drop og kl 23.56 fødte jeg ved ks( er tidligere ks patient og udviklede mig ikke nok-så de tyrde ikke presse arret mere)

Anmeld

26. juli 2014

Maja88

Undskyld for stavefejl.. er på mobilen

Anmeld

26. juli 2014

Michelle88

Mit forvand gik kl. 5.00 mandag morgen og fødte tirsdag morgen kl. 8.11. Resten af vandet gik først under fødslen.. Veerne startede i løbet af eftermiddagen..

Anmeld

26. juli 2014

san

Jeg var 41+1 da mit forstervand begyndte at sive, kørte på sygehuset og fik afvide at inden for 24 timer skulle jeg havde fået veer ellers ville de give mig noget så det kunne begynde.. Mine veer kom så om aftenen ag sig selv det skal sige mit vand gik Kl 6 om morgenen, mine første veer kom Kl 21:00 og han er født næste dag Kl 14:00 super fødsel .... 

Anmeld

1. august 2014

acdp8620

Mine veer startede med det samme, og vupti 2,5 time efter vandet var gået, var vore lille Leah kommet til verden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.