Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Åhhhh hvor er han skønJeg er ked af at høre om jeres tab, men sikke en smuk lille engel i sendte til himlen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tweety2060 skriver: Hvor er han fin og perfekt, virkelig smuk???? Og fantastisk mørkt hårHvor er det uretfærdigt han ikke fik lov at leve?Endnu en gang det gør mig ondt! Fik I taget mange billeder og aftryk?
Hvor er han fin og perfekt, virkelig smuk???? Og fantastisk mørkt hårHvor er det uretfærdigt han ikke fik lov at leve?Endnu en gang det gør mig ondt! Fik I taget mange billeder og aftryk?
Mange tak det føltes også helt urimeligt
ja det gjorde vi
Mami skriver: Håber i vil se lidt billeder af min smukke søn, han blev 4 dage gammel 22 maj-26 maj 2014
Håber i vil se lidt billeder af min smukke søn, han blev 4 dage gammel 22 maj-26 maj 2014
Sikke en yndig lille mand - Jeg er rigtig ked af at høre, at hans lille lys slukkede så tidligt. Hvad uge blev han født i?
Sikke fine billeder du har af ham..han var rigtigt rigtigt sød og fin
*Heidi* skriver: Sikke en yndig lille mand - Jeg er rigtig ked af at høre, at hans lille lys slukkede så tidligt. Hvad uge blev han født i?
Uge 29
Hvor var han en fin lille fyr. Varme tanker til jer
Tillykke med ham, han er super smuk
Er sikker på at han tager englene med storm
Hvor er han SMUK <3
Helt perfekt lille fyr.
Hvor er det hjerteskærende, at du ikke kan have ham hos dig!
Sikke fin han er. Rigtigt trist I ikke fik lov til at beholde ham.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128