Samleje under graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

600 visninger
12 svar
16 synes godt om
24. juli 2014

LA90

Jeg er gravid, ca. 7+5 uger henne, jeg har været til første læge besøg og alt var i den skønneste orden. Havde sagt til min kæreste at jeg ikke ville have samleje før efter lægebesøget, turde simpelthen ikke. Men nu ved jeg stadig ikke om jeg tør, er så bange for at det kan gøre noget ved baby, så vi mister det  

Men jeg har også læst og ladt mig høre at det ikke har nogen betydning .. Jeg har brug for lidt vejledning, har sex nogen betydning under graviditet?  

Måske et lidt dumt spørgsmål, men har brug for at spørge ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2014

Bak

LA90 skriver:

Jeg er gravid, ca. 7+5 uger henne, jeg har været til første læge besøg og alt var i den skønneste orden. Havde sagt til min kæreste at jeg ikke ville have samleje før efter lægebesøget, turde simpelthen ikke. Men nu ved jeg stadig ikke om jeg tør, er så bange for at det kan gøre noget ved baby, så vi mister det  

Men jeg har også læst og ladt mig høre at det ikke har nogen betydning .. Jeg har brug for lidt vejledning, har sex nogen betydning under graviditet?  

Knald I bare løs Det sker der altså ikke noget ved.

Anmeld

24. juli 2014

LA90

Bak skriver:

Knald I bare løs Det sker der altså ikke noget ved.

Som du dog kan sige det  Haha ..

Tak, det er bare rart lige at få en bekræftelse

Anmeld

24. juli 2014

*Mor Til Albert*

LA90 skriver:

Bare giv den gas. - Jeg havde det på samme måde som dig i starten, men det gik over. NYD for Guds skyld, at du ikke er "generet" af en kæmpe vom, at du kan vende dig, at du ikke kun har en enkelt stilling der fungerer og at du ikke får ondt.

Hilsen 25+2

Anmeld

24. juli 2014

M (:

LA90 skriver:

Sådan rent logisk set, ville det så ikke være temmelig dumt fra naturens side, hvis den aktivitet der LAVER en baby også kunne SKADE baby? 

Anmeld

24. juli 2014

Maurasmussen

Hah. Jeg har det på samme måde. Jeg er i 9. Uge, og vi har ikke haft sex i 3 måneder.. Min kæreste er godt træt af mig.. 

Anmeld

24. juli 2014

mulleh

Jeg havde den samme skræk. fik afvide at vi bare skulle have sex. Men tør stadig ikke. Vi har dog gjort det 1 gang nu. Og kæresten er ved at dø efter mere   

Anmeld

24. juli 2014

Frk.S

I kan SAGTENS have sex! 

Anmeld

24. juli 2014

SussieThyssen

Jamen kære venner dog.

Sikke da noget pyller.
Tror I at I er de første gravide kvinder på jorden???

Og hvad tror I alle vi andre har gjort under vores graviditeter???

Elsk I bare med jeres mænd. Lad være med underlige eksperimenter, men nyd I bare sexlivets almindelige glæder.
Nogle kvinder får mere lyst, andre mindre..og for mænd er det lige sådan.
Så kravl I bare i puttekassen til farmand og forsød ventetiden lidt for jer begge

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. juli 2014

LA90

SussieThyssen skriver:

Jamen kære venner dog.

Sikke da noget pyller.
Tror I at I er de første gravide kvinder på jorden???

Og hvad tror I alle vi andre har gjort under vores graviditeter???

Elsk I bare med jeres mænd. Lad være med underlige eksperimenter, men nyd I bare sexlivets almindelige glæder.
Nogle kvinder får mere lyst, andre mindre..og for mænd er det lige sådan.
Så kravl I bare i puttekassen til farmand og forsød ventetiden lidt for jer begge

Kærligst
Sussie

Jamen kære Sussie, du har jo ganske ret  Jeg tror bare at mange er nervøs, det er jeg ihvertfald selv  Måske det går hånd i hånd med at jeg ikke føler synderlig lyst til samleje, men måske det bare handler om at komme lidt gang igen  Fnis ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.