Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har dem også - men kun når jeg har bh på, selvom bh'en passer... For mig hjælper det at løsne stropperne på bh'en eller bruge en bh med brede stropper :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Okay, trælsJeg dem ikke rigtig mår jeg ikke har tøj på, eller de er i hvertfald sværre at få øje på.Er ked du også slås med dem
Okay, trælsJeg dem ikke rigtig mår jeg ikke har tøj på, eller de er i hvertfald sværre at få øje på.Er ked du også slås med dem
Jeg lægger slet ikke mærke til mine. Sådan ser jeg jo bare ud, og sådan er det.
*Heidi* skriver: De deller har jeg haft hele mit liv. Jeg har altid syntes at min lignede må tissekoner..
De deller har jeg haft hele mit liv. Jeg har altid syntes at min lignede må tissekoner..
Hahahaha nu kan jeg så aldrig få det til at ligne andet end små tissekoner
TbCp skriver: Hahahaha nu kan jeg så aldrig få det til at ligne andet end små tissekoner
Jamen er det ikke rigtigt?!
Jeg tænker forkert str bh ..
Prøv og gå ind i en undertøjsforretning, de kan måle, vejlede osv
Fordi armene/brystet trænger til lidt træning
Efter jeg selv har trænet arme og brystmuskulatur, er mine forsvundet
BabyMiracle <3 skriver: Jeg tænker forkert str bh .. Prøv og gå ind i en undertøjsforretning, de kan måle, vejlede osv
Ka+Ma=Be skriver: Fordi armene/brystet trænger til lidt træning Efter jeg selv har trænet arme og brystmuskulatur, er mine forsvundet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128