Jeg er ved at blive vanvittig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

677 visninger
11 svar
3 synes godt om
24. juli 2014

*Mor Til Albert*

Det hele er bare ikke til at overskue! Varmen er begyndt at gøre mig fysisk utilpas. Kan ikke være i min stue pga. varme, så sidder i køkkenet. Jeg sidder samtidig med en forkølelse der ikke ved, om den vil gå i udbrud eller ej. Hvis den gør, så er det tredje forkølelse på tre måneder. Jeg er mega plaget af hormoner og græder bare der er det mindste. SUK!!

Havde bare brug for luft!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2014

Mimic

*Heidi* skriver:

Det hele er bare ikke til at overskue! Varmen er begyndt at gøre mig fysisk utilpas. Kan ikke være i min stue pga. varme, så sidder i køkkenet. Jeg sidder samtidig med en forkølelse der ikke ved, om den vil gå i udbrud eller ej. Hvis den gør, så er det tredje forkølelse på tre måneder. Jeg er mega plaget af hormoner og græder bare der er det mindste. SUK!!

Du får lige en spandfuld af de her

Anmeld

24. juli 2014

MarieKeis

*Heidi* skriver:

Et lille kram her fra 

Og så op med hovedet, det hele har du glemt når du først ligger med guldklumpen i dine arme. Men jeg kan følge dig omkring varmen - jeg sidder lige pt med mine fødder i et koldt vandbad. Har hedeturer hele tiden og kan ikke holde ud og lave noget som helst.

Men det er desværre det vi må ofre når vi vælger at få børn. Håber din forkølelse går i sig selv, ellers drik noget the med honning 

Anmeld

24. juli 2014

Sheenalarsen

Jeg kender det desværre godt, jeg kan Heller ikke holde ud at Være nogle steder, Heller ikke udenfor  

Prøv med at et koldt bad, så er det lækkert bagefter  

Anmeld

24. juli 2014

*Mor Til Albert*

Tak for de gode råd og kram. Jeg må slå lejr i mit køkken. 

Anmeld

24. juli 2014

Sheenalarsen

Hehe det kan jeg godt forstå hvis der er lækkert der ude  

Hent tv'et og noget koldt at drikke så du klar. 

Anmeld

24. juli 2014

*Mor Til Albert*

Sheenalarsen skriver:

Hehe det kan jeg godt forstå hvis der er lækkert der ude  

Hent tv'et og noget koldt at drikke så du klar. 

Mit tv sidder fast... Desværre...

Anmeld

24. juli 2014

PST

Sender dig lige en krammer

Hvis det hjælper, så skøjter mine hormorner også rundt! Og varmen er ulidelig - og jeg er endda ikke særlig langt henne!  

Anmeld

24. juli 2014

Sheenalarsen

*Heidi* skriver:

Mit tv sidder fast... Desværre...

Øv bøv  

Syng en sang  

Anmeld

24. juli 2014

Vivienne

*Heidi* skriver:

Hejsa

Velkommen i klubben

Er lige kommet over en forkølelse med ondt i halsen, ørerne og hovedet i 5 dage. Døjer med varmen ligesom dig og havde jeg ikke aircondition på mit kontor så ville jeg dø!!!

Desuden bryder jeg ofte sammen uden grund + at folk bare skal kigge skævt (ifølge mig selv) på mig, så er jeg i gang igen

Kram fra 28+0

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.