Jeg har ikke mærket liv i nogle dage-noget galt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.078 visninger
11 svar
3 synes godt om
24. juli 2014

mit1barn

Hej damer.

Jeg er i dag 19+0, og har mærket liv hver dag siden jeg var ca. 17+0 uger henne. 

Jeg har ikke mærket liv i går eller i dag, og er bange for at det er noget galt. I følge nettet skal jeg først kunne mærke dagligt liv fra uge 24, skal jeg regne med det?

Er jeg for hysterisk eller kan jeg godt ringe til fødegangen og forklare at jeg ikke har mærket liv i går og i dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2014

Sniks86

Det er ganske normalt. Og ja du kan godt regne med 24 ugers regel

Der er jo stadig rigelig plads til den vender og drejer sig så du ikke mærker den. 

Anmeld

24. juli 2014

Sniks86

Hov og den der smiley --> skulle IKKE være der 

Anmeld

24. juli 2014

tweety2060

Hvis du fx har en foranliggende livmoder kan det også gøre at du ikke kan mærke baby....
Men normalt kan man regne med 24 ugers regner men kan ko ikke lpve at alt er ok........

Anmeld

24. juli 2014

cwl

mit1barn skriver:

Hej damer.

Jeg er i dag 19+0, og har mærket liv hver dag siden jeg var ca. 17+0 uger henne. 

Jeg har ikke mærket liv i går eller i dag, og er bange for at det er noget galt. I følge nettet skal jeg først kunne mærke dagligt liv fra uge 24, skal jeg regne med det?

Er jeg for hysterisk eller kan jeg godt ringe til fødegangen og forklare at jeg ikke har mærket liv i går og i dag?

Altså hvis det var mig der i 2 uger havde mærket liv hver dag, så ville jeg godt nok bekymre mig lidt hvis jeg pludselig ikke mærkede noget og ville derfor nok kontakte min jordmoder.
Men det er bare mig.

Anmeld

24. juli 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg ville slet ikke vente med at ringe til min JM...

bare for en sikkerheds skyld...

Men jeg er også typen der tager sønnen afsted med slemme forkølelser for at få tjekket øre og halsen bare for en sikkerheds skyld... vil tusinde gange hellere tage til lægen 10 gange for meget end en gang for lidt...

Anmeld

24. juli 2014

mit1barn

Tak for jeres svar. 

Jeg vil ringe til fødegangen her lige om lidt, så tak for hurtigt svar

Anmeld

24. juli 2014

SussieThyssen

mit1barn skriver:

Hej damer.

Nogle kvinder mærker meget tidligt liv..jeg var selv en af dem, så at du mærker liv nu er fint..ikke super tidligt men fint.
Men du er heller ikke så langt henne, så at der kan gå dage her i starten, hvor du ikke mærker bebs er helt normalt.
Det afhænger helt af hvordan barnet vender og hvor det ligger i din mave.
Så tag du det bare roligt

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. juli 2014

Kløver

Du kan først forvente at mærke liv hverdag fra uge 24 og skal først mørke hver dag fra uge 28. De kan sagtens vende sig og sparke indad osv. Sikker på det hele er ok

Anmeld

24. juli 2014

Sunsmile

mit1barn skriver:

Tak for jeres svar. 

Jeg vil ringe til fødegangen her lige om lidt, så tak for hurtigt svar

Jeg håber at du er ok og at baby har det godt.
Jeg begyndte først med sikkerhed at mærke baby hver dag fra i lørdags hvor jeg var 19 uger. Mærkede meget igår men ikke ret meget idag. Men jeg sys godt nok også det er rigtig dejligt når jeg kan mærke baby, så jeg kan godt forstå du bekymre dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.