Så er det i morgen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. august 2009

lonemus

...Stefanie skal starte i børnehaven - er der andre trolde der starter i morgen ?

Uha, vi er alle spændt, men vi har nu været på besøg 2 gange på 2 uger, og hun taler om pædagogerne dernede Tror nu det bliver en god dag i morgen.

Hun fik taget fint afsked med vuggestuen i fredags med balloner og flødeboller
Moren syntes da bare det var en lille smule vemodigt.....

Lone - som glæder sig til i morgen, og har travlt med at planlægge fødselsdagsfest til på fredag (Stefanie fylder 3 onsdag og lillebror 2 år søndag, så de slåes sammen fredag til et brag af en fest

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2009

Stumpen

Glæder mig til at høre hvordan det er gået...

Det der er svært for mig er at hun pludselig er den lille igen, men for mit vedkommende var det ikk evemodigt at dp fik en ende, tiden var til det -både for barn og mor

Anja -der takker for din svar på OEF, men som nok også er for useriøs til OEF -holder vist en bette pause derindefra inden jeg klokker alt for meget i det

Anmeld

16. august 2009

Heidi.

I Phillipas institution er de aldersopdels.. Så Phillipa bliver i den gruppe hun er nu, til hun bliver 4 år.. Men hun skal stadig have madpakke med på Fredag fordi hun bliver 3 år og det glæder hun sig rigtig meget til

Rigtig meget held og lykke med børnehave opstarten i morgen

Knus Heidi

Anmeld

16. august 2009

lonemus

Stumpen skriver:

Glæder mig til at høre hvordan det er gået...

Det der er svært for mig er at hun pludselig er den lille igen, men for mit vedkommende var det ikk evemodigt at dp fik en ende, tiden var til det -både for barn og mor

Anja -der takker for din svar på OEF, men som nok også er for useriøs til OEF -holder vist en bette pause derindefra inden jeg klokker alt for meget i det

Ja, du har ret i at det er svært at hun nu igen er den lille.....siden marts måned har hun været den ældste.....uha, kan da slet ikke forstå hun er så gammel.....men ja, hun har osse længe været klar til skiftet og er sikker på hun nok skal blive glad for det

Mht OEF: tror jeg gør det samme

Anmeld

16. august 2009

lonemus

Heidi-Godsk skriver:

I Phillipas institution er de aldersopdels.. Så Phillipa bliver i den gruppe hun er nu, til hun bliver 4 år.. Men hun skal stadig have madpakke med på Fredag fordi hun bliver 3 år og det glæder hun sig rigtig meget til

Rigtig meget held og lykke med børnehave opstarten i morgen

Knus Heidi

Stefanie skal osse starte i minigruppen, som er de 3-4 årige. De har 3 grupper på stuen, så hun sidder sammen med dem på hendes egen alder.

Takker, det er da bare så spændende .)

Anmeld

16. august 2009

Heidi.

lonemus skriver:

Stefanie skal osse starte i minigruppen, som er de 3-4 årige. De har 3 grupper på stuen, så hun sidder sammen med dem på hendes egen alder.

Takker, det er da bare så spændende .)

I phillipa institution er de opdelt således 0-2 år- 2-4 år og 4-6 år.. Det er en rigtig god opdeling

Anmeld

16. august 2009

lonemus

Heidi-Godsk skriver:

I phillipa institution er de opdelt således 0-2 år- 2-4 år og 4-6 år.. Det er en rigtig god opdeling

Her er de opdelt sådan:
Minigruppen 3-4 årige
Mellemgruppen 4-5 årige
Storgruppen 5-6 årige.

Men alle aldre er samlet på stuen, men de deles i grupper 2 faste dage om ugen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.