2. gangs gravide.. spørgsmål til jer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. august 2009

Kristina V

Jeg er i 5+2 nu (efter min hovedregning), skal til læge den 15 sep. for at få fastsat terminen..
Men jeg har seriøst taget 8 kg på de sidste 3 uger.. Og har faktisk spist som jeg plejer, dog har jeg sat mit cola forbrug ned!!
Kan det virkelig passe det kan gå så hurtigt?

Føler mig barea oppustet, træt, kvalme og det ele for tiden.. Rigtig øv, for det gik bare så fint med min første pige...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2009

Lise

Jeg synes også at jeg er blevet meget fed meget pludseligt!!! Men ved ikke hvaf vægten siger, for har ikke stillet mig op på den... Vejede ca det jeg plejede til 1. lægeundersøgelse hvor jeg var i 7. uge, men tror det har ændret sig en del de sidste fem uger... Men det var i hvert fald ikke så slemt første gang...

Lise 11+1

Anmeld

17. august 2009

Tut

Jeg synes også at de først 3-4 kg. kom meget hurtigt 2. gang, og maven blev meget hurtigt stor.

Jeg er 24+3 i dag, og vægtsen siger +6 kg. (hvilket heldigvis er mindre end med nr. 1)  Så her har den heldigvis hold "pause" med at stige så hurtigt.

Mette

Anmeld

17. august 2009

H+S Skjolgborg.

HIhi..
er dog 3 gravid nu.

Jar taget 16 kg på nu og er 21+6 i dag efter jdm og lægen. 21+4 efter scaningen.

Det er meget forskeligt.
Med min (2 barn)/datter tog jeg 27 på i alt og de 20-22 kg af dem var tl jeg var 20+0 henne såå *GH..

med min den første tog jeg 17 kg på og de sidste 2-3 mdr nok max 2-4 kg..
Mvh Henriette

Anmeld

17. august 2009

Nanna1985

Her har de været lige modsat.. Jeg tog mit første mavebilled i uge 14+0, hvor jeg lige har spist.. Der er en rigtig oppustet, jeg har taget stille og roligt på hele vejen igennem..

Kig mine mavebilleder.. I uge 18+0 er der en lille bule.. Nu er den da vokset rigtig godt, men jeg er mindre end da jeg ventede min første datter.. Underligt nok..

Under min første graviditet tog jeg 25 kilo på

Jeg er nu i uge 37+6 og er oppe på 22 kilo nu

Anmeld

17. august 2009

Kristina V

Nu er jeg i hvert fald gået igang med det helt sunde mad, så mine kilo kan flytte sig op på maven KUN!! synes godt nok jeg føler mig stor og oppustet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.