Update- When life sucks-and we have to say goodbye

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.515 visninger
23 svar
19 synes godt om
23. juli 2014

Anonym trådstarter

Heej allesammen ..

Først; Kæmpe kæmpe mange tak for alle jeres tanker, søde beskeder og krydsede fingre...

Vi var i dag til scanning grundet væske i vores lillemands krop.

De fandt rigtig nok væske flere steder i hans lille krop.. Dog var der intet med hjertet, som der ellers blev sagt igår i Kolding. Alt så normalt ud, pulsen var fin og der var alt det der skulle være... Dog det kan ændre sig ... Men pt. ser det fint ud.

Desværre er de dårlige erfaringer med Kolding sygehus ved at hobe sig op og vi har faktisk ingen tillid til dem.

Scanningen varede 50min.. Bagefter snakkede vi med scanningsdamen om det hele.. Lillemanden er alvorlig syg, desværre ved man ikke af hvad! .. Eller hvorfor ..
Vores valgmuligheder er nu således:.
1: Moderkagebiopsi
2: Fostervandsprøve
3: Blodprøver
4: Afbrydelse.
Hun nåede knapt at tale færdigt inden jeg fik sagt at jeg ikke ønskede på nuværende at afbryde graviditeten.
Vi takkede derfor ja til Moderkagebiopsi og blodprøver. Blodprøverne er blevet taget. Fredag morgen skal jeg møde i Skejby til moderkagebiopsi.
De håber at de den vej kan blive klogere på, hvor al denne væske kommer fra, hvad der kan gøres og risikovurdering af ham og evt. skader. Dog tager prøven tid at få svar på.

Vi håber selvfølgelig at vi kan forsætte graviditeten og at lillemanden klare den i mål..

Jeg håber det hele kommer til at gå hurtigt, da jeg søndag rammer uge 16
Går alt den forkerte vej har vi indtil uge 22 til at søge om abort. Derefter er det meget meget besværligt at få lov ..

Vi er begge knuste over den dystre fremtid vores søn og vi går i møde, men giver ikke op!

Vores datter kæmpede til sidste vejrtrækning, og ved vores søn vil gøre det samme!

Jeg er igen anonym, da vores familier intet ved!

Det er fandeme bare møg svært! Ingen sød ventetid. Ingen shoppen. Ingen indkøb. Ingen klargøring. Da vi faktisk egentlig overhovedet ikke ved om han overlever 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2014

tarkoflen

Åhh sødeste dog

Jeg håber de finder noget ganske harmløst og noget de nemt kan gøre noget ved!

Anmeld

23. juli 2014

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Åhh sødeste dog

Jeg håber de finder noget ganske harmløst og noget de nemt kan gøre noget ved!

Ja .. Jeg ved det sku bare efterhånden ikke..

Anmeld

23. juli 2014

Mette og co

Godt at høre at håbet ikke er ude! Krydser alt hvad der kan krydses for at det viser sig at være noget der kan gå over, og at du denne gang får lov til at beholde dit dejlige lille barn.

Anmeld

23. juli 2014

esioul

Anonym skriver:

Heej allesammen ..

Først; Kæmpe kæmpe mange tak for alle jeres tanker, søde beskeder og krydsede fingre...

De fandt rigtig nok væske flere steder i hans lille krop.. Dog var der intet med hjertet, som der ellers blev sagt igår i Kolding. Alt så normalt ud, pulsen var fin og der var alt det der skulle være... Dog det kan ændre sig ... Men pt. ser det fint ud.

Desværre er de dårlige erfaringer med Kolding sygehus ved at hobe sig op og vi har faktisk ingen tillid til dem.

Scanningen varede 50min.. Bagefter snakkede vi med scanningsdamen om det hele.. Lillemanden er alvorlig syg, desværre ved man ikke af hvad! .. Eller hvorfor ..
Hun nåede knapt at tale færdigt inden jeg fik sagt at jeg ikke ønskede på nuværende at afbryde graviditeten.
Vi takkede derfor ja til Moderkagebiopsi og blodprøver. Blodprøverne er blevet taget. Fredag morgen skal jeg møde i Skejby til moderkagebiopsi.
De håber at de den vej kan blive klogere på, hvor al denne væske kommer fra, hvad der kan gøres og risikovurdering af ham og evt. skader. Dog tager prøven tid at få svar på.

Vi håber selvfølgelig at vi kan forsætte graviditeten og at lillemanden klare den i mål..

Går alt den forkerte vej har vi indtil uge 22 til at søge om abort. Derefter er det meget meget besværligt at få lov ..

Vi er begge knuste over den dystre fremtid vores søn og vi går i møde, men giver ikke op!

Vores datter kæmpede til sidste vejrtrækning, og ved vores søn vil gøre det samme!

Det er fandeme bare møg svært! Ingen sød ventetid. Ingen shoppen. Ingen indkøb. Ingen klargøring. Da vi faktisk egentlig overhovedet ikke ved om han overlever 

xxx så meget for jeres lille figther 

Anmeld

23. juli 2014

LinLin

23. juli 2014

tweety2060

Puha. .... dejligt at hjertet har det fint men øv med resten!
Kan godt forstå at I satser og vælger udredning for evt svar. De næste par uger bliver ikke sjove, men håber! !!! Baby klarer den og det ikke er så alvorligt! Husk at gøre noget godt for selv disse dage! !!!! Håber SÅ inderligt for Jer

Anmeld

23. juli 2014

modesty

Anonym skriver:

Heej allesammen ..

Åh, hvor er det dog hårdt for jer. 

Havde også valgt at få prøverne. 

Håber sådan for jer at det lykkes denne gang. 

Anmeld

23. juli 2014

Kamilla-m

Håber alt går med jeres lille prins 

Anmeld

23. juli 2014

Trekløver(:

alt! For jeres lille dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.