Add

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

769 visninger
3 svar
1 synes godt om
23. juli 2014

Anonym trådstarter

Hej alle sammen..

jeg har pt en depression. Nu er jeg kommet i hænderne på psyk eller hva man kalder det. Hvilket jeg er rigtig glad for. For første gang nogen sinde føler jeg mig virkelig godt behandlet..  virkelig en lettelse. 

Nu her efter sommerferien skal jeg udredes for ADD..  

Er der nogen der ved hvordan det foregår? Og Hvaså bagefter hvis jeg har ADD?

overlægen var meget sikker i hans ide om at det er det jeg "fejler" 

jeg har læst en del om det nu og hvis det viser sig at være det jeg har, falder hele mit liv bare på plads. Det er som at læse om mig selv når jeg læser det.

Er der andre der har ADD?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2014

*Mor Til Albert*

Anonym skriver:

Hej alle sammen..

jeg har pt en depression. Nu er jeg kommet i hænderne på psyk eller hva man kalder det. Hvilket jeg er rigtig glad for. For første gang nogen sinde føler jeg mig virkelig godt behandlet..  virkelig en lettelse. 

Nu her efter sommerferien skal jeg udredes for ADD..  

Er der nogen der ved hvordan det foregår? Og Hvaså bagefter hvis jeg har ADD?

overlægen var meget sikker i hans ide om at det er det jeg "fejler" 

jeg har læst en del om det nu og hvis det viser sig at være det jeg har, falder hele mit liv bare på plads. Det er som at læse om mig selv når jeg læser det.

Er der andre der har ADD?

Jeg har ADHD, så jeg har et ekstra bogstav.
Du skriver "Hvad så bagefter, hvis jeg har ADD"? - Jeg tænker at du skal tage én ting ad gangen selvom at det til tider kan være svært. Det er jo rarest at få svar her og nu. Jeg vil tro, at du skal igennem en test med nogle spørgsmål der giver læge/psykiater et billede af, om der skulle være tale om ADD.
Sådan foregik det for mig, og efter udredningen blev jeg tilbudt at prøve medicin. Det er frivilligt og ikke noget du SKAL sige ja til, hvis du får det tilbudt.

Jeg kan godt forstå, at dit liv pludselig vil falde på plads, hvis det viser sig at du har ADD. Jeg forstod mig selv meget bedre da jeg endelig fik en forklaring på, hvorfor at jeg tænkte og opførte mig som jeg gjorde. 

Anmeld

26. juli 2014

Anonym trådstarter

*Heidi* skriver:

Jeg har ADHD, så jeg har et ekstra bogstav.
Du skriver "Hvad så bagefter, hvis jeg har ADD"? - Jeg tænker at du skal tage én ting ad gangen selvom at det til tider kan være svært. Det er jo rarest at få svar her og nu. Jeg vil tro, at du skal igennem en test med nogle spørgsmål der giver læge/psykiater et billede af, om der skulle være tale om ADD.
Sådan foregik det for mig, og efter udredningen blev jeg tilbudt at prøve medicin. Det er frivilligt og ikke noget du SKAL sige ja til, hvis du får det tilbudt.

Jeg kan godt forstå, at dit liv pludselig vil falde på plads, hvis det viser sig at du har ADD. Jeg forstod mig selv meget bedre da jeg endelig fik en forklaring på, hvorfor at jeg tænkte og opførte mig som jeg gjorde. 

1000 tak for dit svar.. Ja ved godt jeg skal tage en ting af gangen. Vil bare så gerne ha lavet den test. Men ved ikke hvornår det bliver, da psykologen har ferie..

jeg har fået noget mere medicin for det var et problem at jeg ikke kunne sove om natten. Så har fået noget som gør man skal kunne sove. Og synes faktisk det virker fint. Jeg sover ihvertfald om natten nu.

Anmeld

26. juli 2014

*Mor Til Albert*

Anonym skriver:

1000 tak for dit svar.. Ja ved godt jeg skal tage en ting af gangen. Vil bare så gerne ha lavet den test. Men ved ikke hvornår det bliver, da psykologen har ferie..

jeg har fået noget mere medicin for det var et problem at jeg ikke kunne sove om natten. Så har fået noget som gør man skal kunne sove. Og synes faktisk det virker fint. Jeg sover ihvertfald om natten nu.

Det er rigtig godt, at du har fået noget medicin der hjælper på din nattesøvn. Jeg har også taget medicin til natten engang, men jeg har nu fundet et alternativ i form af en kædedyne. Den har gjort, at jeg ikke behøver mit medicin for at kunne sove, og det er jeg meget lykkelig for.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.