Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mother-love skriver: Hej piger.Nu har vi været til kønsscanning og vi venter en dreng.Og jeg havde egentlig købt dette sæt som skulle passe til begge.Men nu kommer jeg i tvivl. Er det for tøset?
Hej piger.Nu har vi været til kønsscanning og vi venter en dreng.Og jeg havde egentlig købt dette sæt som skulle passe til begge.Men nu kommer jeg i tvivl. Er det for tøset?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi har brugt det til Elias og han så ikke tøset ud i det
Nej da
Oliver havde det sæt som spæd - og det passer fint til en dreng Tillykke med lillebror
Clisolka skriver: Nej da Oliver havde det sæt som spæd - og det passer fint til en dreng Tillykke med lillebror
VenterVanessa skriver: Ej nu bliver jeg helt trist.. Vi købte det da vi ikke vidste køn, og vi får en pige, og havde da stadig tænkt mig at give hende det på, dog med en hvid sløjfe i håret.. Nu bliver jeg helt i tvivl...
Ej nu bliver jeg helt trist.. Vi købte det da vi ikke vidste køn, og vi får en pige, og havde da stadig tænkt mig at give hende det på, dog med en hvid sløjfe i håret.. Nu bliver jeg helt i tvivl...
Jeg skal have en datter og har også det sæt -med den tilhørende hue!
Jeg syntes den går lige fint til begge køn, men jeg går heller ikke op i om farverne passer til kønnene
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128