"Hvad gør man ved brystspændinger?"
Hvor er det fantastisk at man kan skrive til dig, dejligt. Ved snart ik hva jeg skal gøre, er i 10+0 og har så mange brystspændinger at jeg er ved og gå helt amok, kan slet ik holde det ud, har du et godt råd til hva jeg kan gøre??.
Og vil høre til hvornår de kan se om det er en søn el datter vi skal ha.
Og så lige undskyld for min tekst var lidt kludret den anden dag, men det er vores første barn, jeg har sklerose og derfor besluttede vi, min mand, jeg og lægen at det ville sætte lidt ro i hovedet at os begge, hvis vi tog den trykhedsscanning, og hjertet slog som det sku og der var det foster vand som der skulle være, og om 3 uger ska vi til nf men selvfølgelig er alt som det ska være:-)
Mange Sommer Hilsner J
Tinas svar
Kære J,
Brystspændinger aftager som regel hen ad vejen og du kan glæde dig over at det er et godt graviditetstegn. En god støttende Bh er hvad du kan gøre. Evt køb dig en rigtig god ammebh i blød kvalitet.
Mht køn så kan man se det til misdannelses skanningen i 18-20 uge hvis barnet ligger rigtigt med benene. Ellers kan man selv betale sig fra en skanning privat hvor man så kan se det.
Kh Tina.
Tina tilbyder samtaleforløb til kvinder, mænd og par der er ufrivilligt barnløse og befinder sig før, under eller efter en fertilitetsbehandling – med eller uden et barn på vej. Derudover holder hun workshops og foredrag for par i fertilitetsbehandling.
Se Tinas hjemmeside: TinaSandager.dk
Anmeld