hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

404 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. august 2009

grinbidderen

begyndt i at lade jeres børn selv spise med gaffel og ske altså tage maden fra tallerknen osv hvis i forstår hva jeg mener.. altså valdemar får selv skeen engang imellem og føre den op til munden og spiser så det der er på men at lade dem spise rigtig hvornår lære i dem det.... Gitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2009

Klumpe-dumpe

grinbidderen skriver:

begyndt i at lade jeres børn selv spise med gaffel og ske altså tage maden fra tallerknen osv hvis i forstår hva jeg mener.. altså valdemar får selv skeen engang imellem og føre den op til munden og spiser så det der er på men at lade dem spise rigtig hvornår lære i dem det.... Gitte

JO jeg forstår godt hvad du mener

Ikke jeg ved så meget om det, Malucca er jo ikke så gammel endnu, men hvis jeg var dig så ville jeg da bare prøve. Har en veninde der selv lod hendes dreng gøre det. Samtidig med at hun gav, så primær føden kom ind fra moderen, men sønne sys det var sjovt og øvede jo på den måde. Måske det er en ide du kan bruge??

Anmeld

16. august 2009

grinbidderen

jo men det er jo næsten det vi gør i forvejen med bare ikke at han selv får lov til at tage fra tallerknen tror nemlig ik han ville kunne finde ud af det... men tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.