Jeg er simpelthen nød til at dele den side af graviditeten som ikke ses så ofte i slutspurten. Alle graviditeter er forskellige og heldigvis for det, men denne gang sætter vi ikke fokus på utålmodigheden men nydelsen i de sidste uger 
Med min store søn blev jeg snydt for 3 uger pga igangsættelse som vidst/vidst ikke var nødvendig, det ikke til at blive klog på da alle har forskellige holdninger når der blev spurgt ind til det.
Nå men denne gang, puha det har sandelig ikke været lutter lagkage, overlevede skolen fordi jeg allerede i 14. uge kunne få elevatorkort som blev brugt flittigt lige til sidste skoledag, fordi mit kære bækken vitterligt knækkede rundt og ledte til voldsomme smerter og ubehag døgnets 24 timer.
Men efter en mirakuløs opvågning en dag her i slutspurten hvor alle smerter forsvandt som dug for solen, angiveligt iflg min jordemoder fordi han var kommet langt nok ned i bækkenet til at støtte det bedre har mit overskud gået fra nul og niks til bragende stort!
I dag er jeg 41+2 og fortsat fuld af overskud, jeg nyder vitterligt dagene selv ude i solen hvor jeg arbejder på min tan haha, jeg føler mig på ingen måde længere begrænset af graviditeten, vel nærmest som om jeg var i de spæde uger endnu selvom maven er stor. Ugen op til termin indstændigt evige hele puslerummet, i weekenden rykkede vi gulvet af køkkenet og fik det ordnet, vi er afsted på stranden og i byen, vi er ude og gå lange ture og nyder sommeren mere end nok nogensinde.
Håber der er andre heldige gravide som ligesom jeg ikke er plaget af smerter og ubehag, men som kan se lyst på ventetiden og nyde det.
Anmeld