What to do?
Har fuldstændig mistet selvtilliden efter at have født i maj. Synes ikke min krop er den samme mere, og bryder mig ikke om når min kæreste ser på mig nøgen. Førhen tog vi bad sammen, det vil jeg ikke rigtig mere, og jeg er begyndt at afvise kys og kram fordi jeg bare ikke føler jeg er 'god nok'.
Træner, og træner for at tabe mig og stramme op! Det går dog meget langsomt, og har lige holdt ferie i 2 uger, som har vist sig på +2 kg. :/ ØV!
Men, som sagt. What to do? Min krop er mærket efter graviditeten, og ikke bare i en mild grad. Føler mig stor og dvask, ødelagt og grim.
Bryder mig ikke om at se mig selv i spejlet, og kan ikke selv se hvad fanden jeg skal gøre andet end at træne og tænke over kosten. fx
Og min kæreste kan somme tider stirre på min mave, hvis han fanger mig i et øjeblik uden tøj på.
Bryder mig ikke om når han rører ved mig. Føler ikke at jeg længere er pæn nok, og jeg afskyr når han rører ved mig. Det er skam ikke fordi jeg ikke elsker ham. Men jeg skammer mig over at han skal ses sammen med mig. At han ikke kan have en kæreste der så ud som før hun blev gravid.
Er så flov at det ødelægger vores forhold, og bliver ked af det ved det mindste han siger til mig. 
Anmeld