Gode råd søges omkring barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.413 visninger
30 svar
3 synes godt om
22. juli 2014

Anonym trådstarter

Hvilken barnevogn laver oppe til de her krav
Langt liggemål
Må ikke begynde hænge med tiden
Skal have hjul der ikke punkter
Skal koste max 7500 med lift og gerne pusletaske, men pusletaske er ikke et krav da vi altid kan finde en billig en.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2014

(august)

Odder Classic 

Anmeld

22. juli 2014

Anonym trådstarter

(august) skriver:

Odder Classic 

Har kigget på Odder og odder Classic koster 7999 eller 9999 kr uden lift. Jeg vil ikke have brugt.

Anmeld

22. juli 2014

FruStolpe

Vi har Trille. Den lever op til dine krav og prisen er helt ok. 

Vi er meget glade for vores i hvert fald. 

Anmeld

22. juli 2014

Hønsemor

Anonym skriver:

Hvilken barnevogn laver oppe til de her krav
Langt liggemål
Må ikke begynde hænge med tiden
Skal have hjul der ikke punkter
Skal koste max 7500 med lift og gerne pusletaske, men pusletaske er ikke et krav da vi altid kan finde en billig en.

Umildbart vil jeg sige Trille..

Desværre er det sådan at alle barnevogne og egentlig også klapvogne, kan komme til at hænge. Det handler om produktionen af vognen og hvordan man er om sin vogn.

Anmeld

22. juli 2014

Anonym trådstarter

Jeg synes bare kun jeg kan finde Trille med lufthjul og punkter de ikke? Ingen der kender Brio Sense?

Anmeld

23. juli 2014

Anonym trådstarter

Andre gode råd?

Anmeld

23. juli 2014

tossen93

Basson - de kan fåes med begge slags hjul, og kassen er understøttet hele vejen (:
synes i det hele taget at kvaliteten i en basson er bedre end trille, og til ca. samme pris. men tror klart det kommer an på øjnene der ser (:

tag ud i butikkerne og kig, og tag der efter hjem og læs folks erfaringer med de vogne du godt kunne lide. det er mit råd (:

Anmeld

23. juli 2014

Anonym trådstarter

tossen93 skriver:

Basson - de kan fåes med begge slags hjul, og kassen er understøttet hele vejen (:
synes i det hele taget at kvaliteten i en basson er bedre end trille, og til ca. samme pris. men tror klart det kommer an på øjnene der ser (:

tag ud i butikkerne og kig, og tag der efter hjem og læs folks erfaringer med de vogne du godt kunne lide. det er mit råd (:

Basson synes jeg er tung

Anmeld

23. juli 2014

Anonym trådstarter

Jeg nok mest til Emmaljunga, men er bange for stellet ruster og den vil begynde og hænge? Og har de samme spørgsmål til brio sense?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.