Gæstepleje...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

671 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. juli 2014

moaren

Purken skal i gæstepleje næste uge fordi dagplejer har ferie og vi starter op efter 3 uger. 

Moren her er ikke super glad for situationen, for han skal hen til en dagplejer han kun ser når de er i legestue og så er han det eneste barn. 

Hvis der så bare var andre børn der, så han kunne aktiveres sammen med dem, men han er alene. Ved at hun vil mødes med en af de andre dagplejer og det er også rigtig fint, men øv jeg syntes det er lidt træls 

Tænker jeg for meget over det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2014

Meandu

Hej. Synes ikke at du tænker for meget over det. Jeg vil have det på samme måde hvis det var min søn. Men måske er det fint at han er alene med hende, for så kommer de til at skabe en relation hurtigere, og hun har også tid til at trøste ham, lege med ham og give ham omsorg. Når du skal aflevere så må du ikke være usikker. Det ville smitte så meget på din søn. Men kan virkelig godt forstå dig. Håber at det kommer til at gå  

Anmeld

25. juli 2014

moaren

LaBen skriver:

Hej. Synes ikke at du tænker for meget over det. Jeg vil have det på samme måde hvis det var min søn. Men måske er det fint at han er alene med hende, for så kommer de til at skabe en relation hurtigere, og hun har også tid til at trøste ham, lege med ham og give ham omsorg. Når du skal aflevere så må du ikke være usikker. Det ville smitte så meget på din søn. Men kan virkelig godt forstå dig. Håber at det kommer til at gå  

Ja, man må jo prøve at se på det positive i, at han skal være der alene 

Heldigvis er det ikke mig, men min mand der skal aflevere. Forhåbentlig bliver det ikke så slemt når det er far 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.