Majastina skriver:
Ja det er jo selvfølgelig en del af det at være gravid. Jeg kan bare mærke at Per bliver frustreret, fordi jeg ikke kan holde til at lave særlig meget, og jeg har dårlig samvittighed, fordi jeg plejer at lave noget hele tiden, og for tiden vil jeg bare sove eller slappe af hele tiden. Og det tærer en del på forholdet, fordi han ikke kan forstå det, og bliver lidt sur, når jeg lægger mig.
som du siger, er det desværre en del af at være gravid, og det kan mændede altså ikke forstå!

det har også skabt lidt krise herhjemme, for jeg var simpelthen nødt til at lægge mig flere gange om dagen! men det bliver bedre om nogle uger... det er sjældent jeg har brug for at ligge i løbet af dagen nu, selvom jeg kun er 12+2

... det er en ringe trøst, men du skal nok blive friskere igen.. Nu ved jeg ikke om du er en af dem der døjer med kvalme, men det har jo helt klart også noget at sige!
Lige for tiden herhjemme er det mig der ordner det hele, for Daniel har ikke meget overskud for tiden... så jeg giver gengæld for den tid for han måtte klare det hele.. og så har du også din barsel hvor du nok kommer til at lave mere end manden, hjemme i huset, så det kan du bruge som salgstale
Anmeld