Kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
5 svar
1 synes godt om
22. juli 2014

naj88

Hej alle,

Jeg er simpelthen så plaget af kvalme. Det er først i søndags at jeg begyndte at kaste op, men inden da har jeg også haft slem kvalme. 

Jeg har prøvet at læse rundt på nettet, hvad man kan gøre mod kvalme, men jeg synes ikke at der er noget der hjælper. 

Hvad gør I for at holde kvalmen ud?

Jeg er en lille smule desperat, jeg sidder på arbejdet og stirrer ud i luften fordi jeg har det så slemt. Der er fortsat ingen her, der ved noget. Jeg er 7+5 i dag. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2014

Sandratoft

naj88 skriver:

Hej alle,

Jeg er simpelthen så plaget af kvalme. Det er først i søndags at jeg begyndte at kaste op, men inden da har jeg også haft slem kvalme. 

Jeg har prøvet at læse rundt på nettet, hvad man kan gøre mod kvalme, men jeg synes ikke at der er noget der hjælper. 

Jeg er en lille smule desperat, jeg sidder på arbejdet og stirrer ud i luften fordi jeg har det så slemt. Der er fortsat ingen her, der ved noget. Jeg er 7+5 i dag. 

Sodavandsis

Anmeld

22. juli 2014

Maurasmussen

Prøv seabands, de har virkelig reddet mig 

Anmeld

22. juli 2014

naj88

Maurasmussen skriver:

Prøv seabands, de har virkelig reddet mig 

Jeg har bestilt nogle seabands. Jeg er bare lidt i tvivl om min arbejdsplads ikke gætter det, når jeg sidder med kvalme-armbånd?

Anmeld

22. juli 2014

SussieThyssen

naj88 skriver:

Hej alle,

Efter sigende så hjælper det at spise mandler, men jeg har kun hørt det.

Jeg led selv ufatteligt meget af kvalme de første 3-5 mdr med mine, men dengang vidste man ikke det med mandler.
Der imod drak jeg rigtig meget kamillete, tit med hyben i også og det hjalp mig en hel del.
Man kan jo drikke det koldt, med lidt citron eller appelsinskiver, hvis man ikke synes om smagen.
Jeg fandt også ud af, at hvis jeg småspiste lidt med jævne mellemrum, så min mave ikke blev tom, så havde jeg det også bedre.
Så jeg gik og gnaskede på grovkiks, æbler og groft brød, der ikke var surt, og det hjalp en del.
Held og lykke med det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. juli 2014

anonym37

naj88 skriver:

Hej alle,

Vandmelon hjælper på mig held og lykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.