Højgravid og gider bare IKKE mere;o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.529 visninger
11 svar
11 synes godt om
22. juli 2014

Blop2

Hej alle gravide ude i sommervarmen....

jeg er idag 37+4 og 17 dage til termin.

puh, syntes alt er træls. Tror hun har lagt sig langt ned i bækkenet. Det følelses i hvert fald som om hun kunne falde ud når som helst, når jeg går.

hun mosler konstant rundt så min mave er helt skæv, hun har en farvoritside så jeg bliver helt flad i den ene side og meget udspilet i den anden, og så fødderne godt op i ribbenene av av....

Har sagt til hende jeg syntes hun skal komme ud og nyde sommeren sammen med os, da hun er skønnet til 2900 gram i sidste uge.

andre gravide med snarlig fødsel, som os bare syntes det hele er ved at være rigtig øv?

tja, det blev vist bare et piv indlæg fra mig - tak fordi i kiggede med;o)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Åh jeg føler med dig

Jeg er 38+3 idag og er også ved at blive godt utålmodig. Jeg har skulle være sengeliggende det meste af min graviditet. Lægerne var sikker på jeg vil føde for tidligt. Fra uge 35 måtte jeg endelig bevæge mig og det ser da ud til at lillemanden har ombestemt sig og bliver derinde. 

Mine ben og fødder er hævet så meget at det ligner jeg har en eller anden elefantsyndrom og varmen er utålelig

lillemandens yndlingside er venstre, så min mave er også lidt skæv at se på

Han blev igår skønnet til 3500.... Puha min første dreng vejede kun 3100 ved fødsel - så den her gang er det en stor basse der skal presses ud

Anmeld

22. juli 2014

Mor til F

Blop2 skriver:

Hej alle gravide ude i sommervarmen....

jeg er idag 37+4 og 17 dage til termin.

puh, syntes alt er træls. Tror hun har lagt sig langt ned i bækkenet. Det følelses i hvert fald som om hun kunne falde ud når som helst, når jeg går.

hun mosler konstant rundt så min mave er helt skæv, hun har en farvoritside så jeg bliver helt flad i den ene side og meget udspilet i den anden, og så fødderne godt op i ribbenene av av....

Har sagt til hende jeg syntes hun skal komme ud og nyde sommeren sammen med os, da hun er skønnet til 2900 gram i sidste uge.

andre gravide med snarlig fødsel, som os bare syntes det hele er ved at være rigtig øv?

tja, det blev vist bare et piv indlæg fra mig - tak fordi i kiggede med;o)

Jeg ville have været 39+4, hvis prinsessen stadig lå i maven. Puha!

Hun valgte så, at komme ud til os, den 04.07.2014 ♡

Født 37+0 ved akut kejsersnit. 

48 cm og 2551 g - ren lækkerhed

Hun har dog svært ved at klare varmen, det har vi alle 3.

Jeg sender dig et og håber at din baby snart kommer ud til sin mor

Anmeld

22. juli 2014

tinemus79

Jeg har det præcis som jer.  Er 38+4. Mit blodtryk er begyndt at gå sine egne vegne.  Plaget af mega bækkenløsning.  Syntes jeg har den der fornemmelse af hvis man skulle have mens. Så kom den snart.  Men det bliver ikke til en skid. Elsker normalt sommer og varme men lige nu kan de godt skrue temperaturen mindst 10 grader ned. 

Skal til jordemoder i dag.  Så må vi se hvad hun siger.  

Anmeld

22. juli 2014

Blop2

tinemus79 skriver:

Jeg har det præcis som jer.  Er 38+4. Mit blodtryk er begyndt at gå sine egne vegne.  Plaget af mega bækkenløsning.  Syntes jeg har den der fornemmelse af hvis man skulle have mens. Så kom den snart.  Men det bliver ikke til en skid. Elsker normalt sommer og varme men lige nu kan de godt skrue temperaturen mindst 10 grader ned. 

Skal til jordemoder i dag.  Så må vi se hvad hun siger.  

Jeg var til jordemor i sidste ugen, med en ny dato der hedder 4 dage over termin altså 12 august

Vores den første kom til verden 11 dage før termin, så håber godt nok også at der sker noget snart her.

Man går hele tiden og venter på de mindste begyndende fødsels tegn, det er til at blive skør i hovedet af, og lige som man syntes av det gjorde nas så sker der bare ikke mere...

En krammer til dig herfra

Anmeld

22. juli 2014

tinemus79

Dejligt jordemoder tjek. Jeg er 2 cm åben.  Lillemand står fast og hun kunne mærke hans hoved.  

Hun prøvede at massagere lidt på vej.så kryds alt hvad i kan.    

Anmeld

22. juli 2014

Blop2

tinemus79 skriver:

Dejligt jordemoder tjek. Jeg er 2 cm åben.  Lillemand står fast og hun kunne mærke hans hoved.  

Hun prøvede at massagere lidt på vej.så kryds alt hvad i kan.    

Ej, hvor lækkert for dig at vide at der er noget under opsejling.

krydser alt for dig, at der meget snart sker noget mere 

Anmeld

22. juli 2014

Emilie80

At være gravid med termin i august er ikke særlig morsomt må jeg også konkludere  Jeg har termin den 14., og er altså 36+5 idag, og NU er jeg pænt træt af det, selvom jeg har haft en ret nem graviditet. Jeg har taget 12 kg på, sønnike er skønnet til 3300 g. i torsdags, og jeg synes jeg er godt stiv og træt i betrækket "dernede" syd for brysterne  Maven er altså stor og i vejen, og jeg glæder mig virkelig til jeg får min krop igen, og til at se den lille prins der der buldrer rundt derinde og hygger sig Jeg skal forvente, at han vejer måske lidt over 4 kg, mener min jm, så det ville være rart at føde før termin, men det ved vi jo allesammen godt, at det kan man ikke sige en snus om ; de kommer når de kommer de små mirakelpus Dog er han helt klar, og står fast med hovedet og meget dybt i mit bækken, så man har da lov at håbe, at han kommer ud inden længe, så jeg ikke skal døje i varmen mere, for føj den er styg for tiden den hede 

God aften til jer alle 

Anmeld

22. juli 2014

SussieThyssen

Man skal også have lov at sige piv de sidste uger..især i den her varme.

Jeg var selv højgravid med min den yngste i '97 under den værste hedebølge i registreret tid...det var rædsomt.

Så jeg håber du snart slipper af med "oppakningen", så du kan trække vejret igen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

23. juli 2014

tinemus79

Ahhh stadig ikke sket noget.  Øv øv øv  havde sådan håbe 

Nu må vi bare se hvad dagen bringer.  Tror sku han har det for godt derinde.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.