scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juli 2014

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

tillykke....

et koldt fodbad gør underværker...

hilsen hvalen i 12 uge der er ved at gå til af varme og har stjålet ungens mini bassin ;-)

Mange tak, tak for et godt tip lyder som noget der lige er mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2014

Kamilla-m

Anonym skriver:

Så tidlig vi skal til nf fredag 14 dage

Ja - jeg var 13+0 det var ret tydeligt

Anmeld

22. juli 2014

Anonym trådstarter

MortilMogL skriver:

Ja - jeg var 13+0 det var ret tydeligt

Til vores nf er jeg i 13 uge, spændende

Anmeld

22. juli 2014

Mor til F

Anonym skriver:

Hva uge fik du besked på om du ventede en pige, vi er så spændt på hva det bliver, hvis du vide det

Jeg bestilte en kønsscanning hos Scanningsklinilkken i København,  da jeg var 14+4

Det var fordi jeg begyndte at bløde og blev bange,  da jeg tidligere har haft en MA med tvillinger i 9. uge i september måned 2013.

Min kæreste var helt vild med tanken om, at få kønnet at vide,  så det gjorde vi.

Heldigvis så alt fint ud med vores lille peanut ♥ Som vi fik at vide,  var en lille pige

Anmeld

22. juli 2014

Anonym trådstarter

BabyFreia skriver:

Jeg bestilte en kønsscanning hos Scanningsklinilkken i København,  da jeg var 14+4

Det var fordi jeg begyndte at bløde og blev bange,  da jeg tidligere har haft en MA med tvillinger i 9. uge i september måned 2013.

Min kæreste var helt vild med tanken om, at få kønnet at vide,  så det gjorde vi.

Heldigvis så alt fint ud med vores lille peanut ♥ Som vi fik at vide,  var en lille pige

Rigtig dejligt for jer tillykke, vi havde faktisk sagt at vi ville til den lille kom, men min mand vil nu gerne at vi får det afvide og det vil jeg os rigtig gerne, vi kan næsten ik vente.                               Men er bare lidt nervøs for nf selvom risikoen er lav, så ved man jo ik, men selvfølgelig er alt som det ska være smiler

Anmeld

22. juli 2014

Mor til F

Anonym skriver:

Rigtig dejligt for jer tillykke, vi havde faktisk sagt at vi ville til den lille kom, men min mand vil nu gerne at vi får det afvide og det vil jeg os rigtig gerne, vi kan næsten ik vente.                               Men er bare lidt nervøs for nf selvom risikoen er lav, så ved man jo ik, men selvfølgelig er alt som det ska være smiler

Jeg var selv nervøs for NF, efter at have mistet første gang

Jeg blev nødt til at tro på det bedste,  for selvfølgelig skulle det lykkes for os at blive forældre

Og jeg smeltede fuldstændig,  da jeg så min lille perfekte baby i maven

Krydser fingre for at alt går som det skal med jeres lille mirakel

Anmeld

22. juli 2014

Anonym trådstarter

BabyFreia skriver:

Jeg var selv nervøs for NF, efter at have mistet første gang

Jeg blev nødt til at tro på det bedste,  for selvfølgelig skulle det lykkes for os at blive forældre

Og jeg smeltede fuldstændig,  da jeg så min lille perfekte baby i maven

Krydser fingre for at alt går som det skal med jeres lille mirakel

Mange tak det varmer

Anmeld

22. juli 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Mange tak det varmer

Det her er vores første, og det skal og er selvfølgelig som det ska være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.