Melder min ankomst her :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. juli 2014

Anonym trådstarter

Er lige Ano lidt endnu

Men kan nu melde ud at jeg venter mig barn nr 2
Efter egne beregninger med termin d. 24 marts

Jeg glæder mig, og har set frem til dette i flere år.... Så vi krydser for at at lille blyp bliver inde i hulen og vokser sig stor, sund og rask

Og stort tillykke til alle i andre i gruppen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2014

M&R

Anonym skriver:

Er lige Ano lidt endnu

Men kan nu melde ud at jeg venter mig barn nr 2
Efter egne beregninger med termin d. 24 marts

Jeg glæder mig, og har set frem til dette i flere år.... Så vi krydser for at at lille blyp bliver inde i hulen og vokser sig stor, sund og rask

Og stort tillykke til alle i andre i gruppen

Tillykke med den lille i maven?? nu er du os andenrangs og vil lige høre dig ad om man begynder at kunne se det på dig? Sidste gang kunne man ik se det på mig Før uge 16 men Sys allerede man kan se det på mig nu, er omkring uge 7?

Anmeld

22. juli 2014

Anonym trådstarter

M&R skriver:

Tillykke med den lille i maven?? nu er du os andenrangs og vil lige høre dig ad om man begynder at kunne se det på dig? Sidste gang kunne man ik se det på mig Før uge 16 men Sys allerede man kan se det på mig nu, er omkring uge 7?

Jae.... Det er lidt svært at sige...
Jeg er kun 4 + 6 og har i forvejen lidt ekstra siddende omkring maven. Men jeg er ekstrem oppustet og ligner i perioder en der er næsten 3 mdr henne.

Sidst var jeg omkring uge 14 da man virkeligt kunne se det

Anmeld

22. juli 2014

M&R

Anonym skriver:

Jeg er kun 4 + 6 og har i forvejen lidt ekstra siddende omkring maven. Men jeg er ekstrem oppustet og ligner i perioder en der er næsten 3 mdr henne.

Ja okay havde lige regnet forkert. Det er så underligt. Igår Sys jeg ik man ku se det og idag har jeg en lille bule på. Sys bare det er vildt, så tør jeg da ik tænke på om to måneder?? ha ha hvor gammel er dit første barn?

Anmeld

22. juli 2014

M&R

Anonym skriver:

Ja okay havde lige regnet forkert. Det er så underligt. Igår Sys jeg ik man ku se det og idag har jeg en lille bule på. Sys bare det er vildt, så tør jeg da ik tænke på om to måneder?? ha ha hvor gammel er dit første barn?

Anmeld

22. juli 2014

Anonym trådstarter

M&R skriver:

Haha....
Ja, her til aften synes jeg absolut heller ikke man kan se noget på mig, og hvis ikke det var for kvalme, ville jeg frygte at der var noget galt

Det er lidt vildt hvor mange forandringer kroppen gennemgår her i starten

Jeg har en datter på 6 Hvad med dig?

Anmeld

22. juli 2014

M&R

Anonym skriver:

Haha....
Ja, her til aften synes jeg absolut heller ikke man kan se noget på mig, og hvis ikke det var for kvalme, ville jeg frygte at der var noget galt

Det er lidt vildt hvor mange forandringer kroppen gennemgår her i starten

Jeg har en datter på 6 Hvad med dig?

Ja det er noget underligt og fantastisk noget hvad kroppen kan på ni måneder.
Min datter er 2, og jeg tænker puha jeg kan da ik huske hvordan det er at ha en baby... he he så det må du da tænke endnu mere??

Anmeld

23. juli 2014

Anonym trådstarter

M&R skriver:

Ja det er noget underligt og fantastisk noget hvad kroppen kan på ni måneder.
Min datter er 2, og jeg tænker puha jeg kan da ik huske hvordan det er at ha en baby... he he så det må du da tænke endnu mere??

Ja for dælen.... Jeg har godt nok tænkt meget over det. Og om hvordan i alverden jeg jeg skal få købt alle de ting der skal købes, osv. Men der er jo omkring 8 mdr til at få styr på alle de ting

Er du meget præget af sympt.?

Jeg døjer meget med kvalme denne gang, som kommer og går som vinden blæser

Og så føles det som om mine brystvorter bliver skåret af med en kniv, ved mindste berøring

Jeg havde ingen symptomer eller lign. Sidst jeg var gravid... Så denne gang kan det mærkes

Anmeld

23. juli 2014

M&R

Anonym skriver:

Ja for dælen.... Jeg har godt nok tænkt meget over det. Og om hvordan i alverden jeg jeg skal få købt alle de ting der skal købes, osv. Men der er jo omkring 8 mdr til at få styr på alle de ting

Er du meget præget af sympt.?

Jeg døjer meget med kvalme denne gang, som kommer og går som vinden blæser

Og så føles det som om mine brystvorter bliver skåret af med en kniv, ved mindste berøring

Jeg havde ingen symptomer eller lign. Sidst jeg var gravid... Så denne gang kan det mærkes

Ha ha lyder lidt vildt med kniven men ja det er faktisk det samme her med brystopererede syntes dog at det er begyndt at aftage, jeg er ekstremt træt og så har jeg en smule kvalme hvis jeg ik spiser tirsdag nok, men kan ik spise ret meget så føler jeg at det sidder oppe i halsen på mig, sådan havde jeg det os sidste gang men først de jeg var i uge 35, så det er totalt underligt, og ellers har jeg en del ligament smerter og blir mega hurtig forpustet når jeg løber.. Øv Øv men ellers har jeg det egentlig fint. Sidste gang da jeg var i uge 7 lå jeg med hovedet i toilettet?? så jeg klager ik??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.