Kysser i jeres forældre på munden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Kyser i jeres forældre

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.896 visninger
24 svar
22 synes godt om
21. juli 2014

Anonym trådstarter

Ganske enkelt ; kysser i jeres mor/far på munden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2014

Mettefpigen

Jeg vil så ikke sige "hvem gør ikke det" men Jaa jeg kysser mine forældre engang imellem på munden :-)

Anmeld

21. juli 2014

anynom

Jeg har stemt blank; jeg kysser ikke mine forældre på mu den, men det skal ikke følges af "føj da". 

Anmeld

21. juli 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Ja det gør jeg

Anmeld

21. juli 2014

Lililili

Krammer og gir kyz på kinden til min mor. Min far har jeg ikke mere, men ham krammede jeg og han gav tit mig et kyz på kinden. 

Anmeld

21. juli 2014

BinaMor

JulieWH skriver:

Jeg har stemt blank; jeg kysser ikke mine forældre på mu den, men det skal ikke følges af "føj da". 

enig

Anmeld

21. juli 2014

Isabella_mor

jeg gjorde frem til en vis alder. så stoppede jeg selv med det da jeg blev mere opmærksom på at kys gir man til sin kæreste (jeg var vel teenager da jeg opdagede at det var underligt) men faktisk har jeg en reservemor som får et tantekys på munden når vi tager afsked. og det genere mig egentlig ikke... det er lidt sært for jeg vil så absolut ikke kysse mine egne forældre....

men så igen så får jeg jo også kys af min egen søn. og det synes jeg ikke er underligt.. men det stopper jo også på et tidspunkt..

Anmeld

21. juli 2014

esioul

Anonym skriver:

nix

Anmeld

21. juli 2014

B&J

når jeg er sammen med min mor osv og vi siger farvel er det tit kind kys men et alm tante kys kan også ske... Hun er min mor

Anmeld

21. juli 2014

Mata

Lidt mærkelige svarmuligheder, men ja jeg kysser min mor på munden en sjælden gang imellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.