MD scanning gik slet ikke som forventet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2014

JGeo

JH12 skriver:

Idag skulle vi til MD scanning, vi troede alt var som det skulle være....

men desværre var vores lillebror uden hjerteslag, i morgen bliver fødslen sat i gang..

Vi er fuldstændig ødelagte, så sent som i uge 16 havde vi hørt den fineste lille hjerte lyd og i uge 14 havde vi set den PERFEKTE lille skabning.

Inden denne graviditet oplevet vi en MA i uge 9, hvilket slet ikke hjælper på vores situation nu, øv hvor er livet uretfærdigt. .

Der vil blive taget alverdens prøver af både barn, moderkage og mig, så vi kan se om der er en årsag til at den lille er død..

ville vidst ikke så meget med dette indlæg havde bare brug for at dele det med nogen.

Det er jeg virkelig ked af at høre

Jeg ville ikke smutte uden et

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2014

JH12

Tusind tak for kram og tanker ovenpå denne hårde dag..

Mine tanker er helt tomme og aner slet ikke hvordan det pt skal takles, jeg er fuldstændig knust og bange for jeg ikke kan bærer et barn levende til den rigtige fødsel..

Anmeld

21. juli 2014

esioul

JH12 skriver:

Tusind tak for kram og tanker ovenpå denne hårde dag..

Mine tanker er helt tomme og aner slet ikke hvordan det pt skal takles, jeg er fuldstændig knust og bange for jeg ikke kan bærer et barn levende til den rigtige fødsel..

Anmeld

21. juli 2014

Frk_Louise

JH12 skriver:

men desværre var vores lillebror uden hjerteslag, i morgen bliver fødslen sat i gang..

Vi er fuldstændig ødelagte, så sent som i uge 16 havde vi hørt den fineste lille hjerte lyd og i uge 14 havde vi set den PERFEKTE lille skabning.

Inden denne graviditet oplevet vi en MA i uge 9, hvilket slet ikke hjælper på vores situation nu, øv hvor er livet uretfærdigt. .

Der vil blive taget alverdens prøver af både barn, moderkage og mig, så vi kan se om der er en årsag til at den lille er død..

ville vidst ikke så meget med dette indlæg havde bare brug for at dele det med nogen.

Kæmpe stor  til dig herfra! Fik helt en klump i halsen af at læse det.. Stakkel 

Anmeld

21. juli 2014

Snevejr84

Det gør mig virkeligt ondt

Anmeld

21. juli 2014

female

Det gør mig frygteligt ondt!

Anmeld

21. juli 2014

tweety2060

Det gør mig ondt

Anmeld

21. juli 2014

moaren

Hvor er det bare uretfærdig  Er ked af det på jeres vegne. Håber i kan få en forklaring, som så kan hjælpe jer videre.

Knus herfra 

Anmeld

21. juli 2014

grinny

Føler med jer  Har du brug for det, kan du bare skrive, du må stille mig alle de spørgsmål du måtte sidde med, jeg hjælper gerne 

Anmeld

21. juli 2014

Christine

JH12 skriver:

Det er jeg også virkelig ked af på jeres vegne 

Jeg håber i kan få et svar i kan bruge og at det vil hjælpe jer videre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.