Var det ligamentsmerter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

240 visninger
2 svar
1 synes godt om
21. juli 2014

Anonym trådstarter

Jeg lå lige på sofaen og ville så lige rette mig op. Pludselig får jeg en ret kraftig smerte i underlivet i venstre side. Som et smertefuldt jag. Jeg rejste mig så op. Det varede kun. I nogle få sekunder og så var desværre igen. 

Var det det man kalder for ligamentsmerter? Jeg er 12+2. 

Og er I ikke søde og krydse fingre for mig imorgen  Skal til NF og det vil være første gang vi ser den lille. Så det vigtigste for mig er bare at der er hjerteblink! Efter NF skal jeg nok afsløre mig selv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2014

stm2812

Anonym skriver:

Jeg lå lige på sofaen og ville så lige rette mig op. Pludselig får jeg en ret kraftig smerte i underlivet i venstre side. Som et smertefuldt jag. Jeg rejste mig så op. Det varede kun. I nogle få sekunder og så var desværre igen. 

Var det det man kalder for ligamentsmerter? Jeg er 12+2. 

Og er I ikke søde og krydse fingre for mig imorgen  Skal til NF og det vil være første gang vi ser den lille. Så det vigtigste for mig er bare at der er hjerteblink! Efter NF skal jeg nok afsløre mig selv 

Det lyder rigtig meget som ligamentsmerter. Får dem også tit hvis jeg rejser mig for hurtigt, og så må jeg lige stå stille lidt

Og held og lykke med i morgen. Håber det bedste for jer

Anmeld

21. juli 2014

Anonym trådstarter

stm2812 skriver:

Det lyder rigtig meget som ligamentsmerter. Får dem også tit hvis jeg rejser mig for hurtigt, og så må jeg lige stå stille lidt

Og held og lykke med i morgen. Håber det bedste for jer

Mange tak skal du have  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.