Puslebord ?? Billeder og iddeer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.306 visninger
5 svar
2 synes godt om
21. juli 2014

CL24

Hej kvinder :-) 

nu man er gravid tænker man jo straks over mange praktiske ting, og hvordan jeg ville indrette børneværelse og sådan.

og når det så kommer til puslebord er jeg bare sådan i tvivl. Har altid gerne ville ha det fra ikea, fordi det var billigt og smart.

men nu jeg bare rigtig i tvivl, for kan simpelhen ik finde ud af hvad det skal være.

værelset til den lille fis er kun 2 meter Bredt og 4 lang. Så der er begrænset med plads. Så det skal heller ik fylde for meget :-)

kan i ikke komme med gode forslag ? Og hvad der fungere for jer ? Og evt lidt billeder er jeres pusleplads og baby værelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2014

Francisca

CL24 skriver:

Hej kvinder :-) 

nu man er gravid tænker man jo straks over mange praktiske ting, og hvordan jeg ville indrette børneværelse og sådan.

og når det så kommer til puslebord er jeg bare sådan i tvivl. Har altid gerne ville ha det fra ikea, fordi det var billigt og smart.

men nu jeg bare rigtig i tvivl, for kan simpelhen ik finde ud af hvad det skal være.

værelset til den lille fis er kun 2 meter Bredt og 4 lang. Så der er begrænset med plads. Så det skal heller ik fylde for meget :-)

kan i ikke komme med gode forslag ? Og hvad der fungere for jer ? Og evt lidt billeder er jeres pusleplads og baby værelse

Væghængt puslebord fra troll er perfekt!

Anmeld

21. juli 2014

LinLin

Vi kommer til at have et på 1. Sal ovenpå en malm kommode (ikea)
Og en på toilettet i underetagen - den ligger bare på bordet (og dækker 1/2-delen af vasken...
3. Barn og vi har aldrig haft et decideret puslebord....

Anmeld

21. juli 2014

Lilott

Vi har en puslekommode, så er der også plads til bleer og tøj  

Anmeld

21. juli 2014

Ønskebarnet2014

Vores værelse er heller ikke stort, men ser således ud.

Puslekommode fra BabySam

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. juli 2014

Alexander&Lærke

Kan du have noget på badeværelset? Vi har vores på badeværelset, ikke noget fansi men en reol med 2 hylder til undertøj, bleer, kurv med sæbe salve osv. Og badekaret stod der også da vi havde det. 

Vi lavde badeværelse om da vores søn var 6 md. Og måtte derfor flytte pusle pladsen til værelset. Men hold da op hvor blev jeg hurtig træt af det. Hver gang der skulle hentes vand og det at det fyldte på det bette rum, det andet fungere bare bedre.

Så kommer værelset heller ikke til at lugte af blespanden som far måske har glemt at tømme efter en lorte ble i går( mødte lige sådan en i morges)haha puha��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.