Dine ynglings bukser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.340 visninger
12 svar
4 synes godt om
21. juli 2014

Pigent

Jeg har svært ved at finde bukser da jeg ligger mellem to størrelser i de fleste bukser jeg er ikke til stramme jeans, kan bedre lide et par lidt løs og lækker bløde bukser. Gerne med elastik i livet.

Så hvilken bukser er dine ynglings bukser og hvorfor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2014

Pigent

Pigent skriver:

Jeg har svært ved at finde bukser da jeg ligger mellem to størrelser i de fleste bukser jeg er ikke til stramme jeans, kan bedre lide et par lidt løs og lækker bløde bukser. Gerne med elastik i livet.

Så hvilken bukser er dine ynglings bukser og hvorfor?

Slet ingen der vil fortælle

Anmeld

21. juli 2014

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3

Slet ingen der vil fortælle

Mine ynglings bukser er fra pieces ! dem med høj taile og lynlås bag i det som om de får man til at se slankere ud haha men de er aå behagelige at have på

Anmeld

21. juli 2014

Pigent

Moooooooartilto:) skriver:

Mine ynglings bukser er fra pieces ! dem med høj taile og lynlås bag i det som om de får man til at se slankere ud haha men de er aå behagelige at have på

Okay

Anmeld

21. juli 2014

B&J

nemlig mine er dog købt i vero moda. og er det samme og jeg arbejder i mine

Anmeld

21. juli 2014

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
B&J skriver:

nemlig mine er dog købt i vero moda. og er det samme og jeg arbejder i mine

Haha . Jeg både arbejder og bruger mine til hverdag er tjener så sorte bukser er et must

Jeg har aldrig prøvet dem fra vera moda . Er det præcis det samme stof som pieces ?

Anmeld

21. juli 2014

B&J

Haha . Jeg både arbejder og bruger mine til hverdag er tjener så sorte bukser er et must

Jeg har aldrig prøvet dem fra vera moda . Er det præcis det samme stof som pieces ?

jeg ved det faktisk ikke.. mine er tynde bukser med lynlås i ryggen og de er også høje i taljen men har dog en masse farver arbejder dog i butik men når man går meget løfter bukker så skal det også være gode bukser

Anmeld

21. juli 2014

TbCp

Jeg har flere par fra Only. 
Jeans og helst med bootcut. 
Jeg elsker dem fordi jeg ved præcis hvad str. jeg skal have og ved at de sidder skide godt på min bagdel 

Anmeld

22. juli 2014

Pigent

Okay tak

Anmeld

22. juli 2014

Clisolka

Uh jeg har gået meget i jeans - indtil jeg har fået børn 

Lige pt. elsker jeg mine baggy bukser  De strammer ikke, og sidder løst. Ellers er det leggins 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.