Hulahop ring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
5 svar
1 synes godt om
20. juli 2014

Anonym trådstarter

Nogen som har erfaring med at træne med hulahop ring? Forbrænder man fedt af det så man taber sig? Eller træner man sine mavemuskler? Jeg har ikke helt forstået det, men læste i en artikel at man kan tabe sig cm i taljen ved at bruge den 10 minutter om dagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2014

christina92

Anonym skriver:

Nogen som har erfaring med at træne med hulahop ring? Forbrænder man fedt af det så man taber sig? Eller træner man sine mavemuskler? Jeg har ikke helt forstået det, men læste i en artikel at man kan tabe sig cm i taljen ved at bruge den 10 minutter om dagen.

Går næsten ud fra at det er en power hoop ring vi snakker om og ikke en alm. hulahop ring. Power hoopen er en tykkere og tungere udgave og den virker

Du træner ryg,  mave,, og en smule balder og lår. Tror nok det skal passe at du efter en 14 dage vil kunne måle et resultat. 

Du skal ikke blive nervøs over de blå mærker, dem har vi alle fået i starten 

Anmeld

21. juli 2014

Anonym trådstarter

christina92 skriver:

Går næsten ud fra at det er en power hoop ring vi snakker om og ikke en alm. hulahop ring. Power hoopen er en tykkere og tungere udgave og den virker

Du træner ryg,  mave,, og en smule balder og lår. Tror nok det skal passe at du efter en 14 dage vil kunne måle et resultat. 

Du skal ikke blive nervøs over de blå mærker, dem har vi alle fået i starten 

Ja det er en med vægt i jeg har

Så håber jeg på gode resultater da jeg stadig ligner en der er højgravid her et år efter jeg har født 

Anmeld

21. juli 2014

christina92

Anonym skriver:

Ja det er en med vægt i jeg har

Så håber jeg på gode resultater da jeg stadig ligner en der er højgravid her et år efter jeg har født 

Regelmæssig brug af ringen, gerne kombineret med andre mave øvelser, gerne en hård cykeltur eller løbetur to-tre gange i ugen så kommer du hurtigt langt!!

Seks måltider dagligt med go protein og så drop hygge spisningen, så du allerede halvt i mål

Anmeld

21. juli 2014

Anonym trådstarter

christina92 skriver:

Regelmæssig brug af ringen, gerne kombineret med andre mave øvelser, gerne en hård cykeltur eller løbetur to-tre gange i ugen så kommer du hurtigt langt!!

Seks måltider dagligt med go protein og så drop hygge spisningen, så du allerede halvt i mål

Jeg har planer om at bruge den hver dag, det bliver jeg simpelthen nødt til 

Jeg synes godt nok at seks måltider lyder af meget  Lige nu spiser jeg kun to, men det er til gengæld ikke sundt mad og så småspiser jeg hele dagen.. Det må jeg se at få ændret

Tak for svar

Anmeld

22. juli 2014

christina92

Anonym skriver:

Jeg har planer om at bruge den hver dag, det bliver jeg simpelthen nødt til 

Jeg synes godt nok at seks måltider lyder af meget  Lige nu spiser jeg kun to, men det er til gengæld ikke sundt mad og så småspiser jeg hele dagen.. Det må jeg se at få ændret

Tak for svar

Så lidt (: 

Du kan bare skrive en pb hvis der er noget du skal have hjælp til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.