Planlagt kejsersnit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

431 visninger
5 svar
11 synes godt om
20. juli 2014

Mariam90

Puhaaa blev inlagd på hvidovrehospital igen i fredags pga ukendte smerter og skal opereres på tirsdag istedet for 30 Juli.

Håber det går hurtigt og babyen har det godt når hun kommer ud. Hun bevæger sig rigtig meget  Men kan ikke finde vejen ned så hun blir med numsen tæt på mors numse 

Glæder mig lidt alligevel

Vil bare sige... Jeg har slet ikke lyst til at bli gravid igen har haft den værste graviditet 

Held og lykke til alle smukke gravide kvinder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2014

Goggelogge

Held og lykke glæd dig til den lille kommer - så har det været alle smerter og tåre værd

Anmeld

20. juli 2014

SussieThyssen

Mariam90 skriver:

Puhaaa blev inlagd på hvidovrehospital igen i fredags pga ukendte smerter og skal opereres på tirsdag istedet for 30 Juli.

Håber det går hurtigt og babyen har det godt når hun kommer ud. Hun bevæger sig rigtig meget  Men kan ikke finde vejen ned så hun blir med numsen tæt på mors numse 

Vil bare sige... Jeg har slet ikke lyst til at bli gravid igen har haft den værste graviditet 

Når først alt dette er overstået og der er gået noget tid, så skal det nok komme..med lysten til en bebs mere.....Om ikke andet så kan lysten til endnu et barn ofte overvinde skrækken. Tro mig..jeg har selv prøvet det.
Held og lykke

Kærligst
Sussien

Anmeld

20. juli 2014

A&F

Mariam90 skriver:

Yalla hanat , snart er du moaaar. Må du få en god oplevelse, og lysten til endnu et barn skal nok komme igen på et tidpunkt hehe. Du har også været igennem meget ven. Knus

Anmeld

21. juli 2014

Mor til F

Mariam90 skriver:

Jeg skulle selv have haft pks den 18.07.2014,  men endte med aks den 04.07.2014,  da jeg gik i fødsel af mig selv (vandafgang).

Jeg var under graviditeten indlagt 2 gange,  havde stærke plukveer,  bækkenløsning (sygemeldt)  og ophobede meget vand i benene den sidste uge af graviditeten.  Det var hårdt. 

Jeg havde bestemt ikke lyst til at få en mere - men allerede nu,  er ønsket om en nr. 2 dukket op Selvfølgelig først om nogle år, men alligevel. 

Det hele ændrede sig,  da jeg så min lille pige ♥ Hun var alt besværet værd og ville ikke undvære hende ♥ Hun er det bedste der er sket for os

Held og lykke på tirsdag

Anmeld

21. juli 2014

Mariam90

BabyFreia skriver:

Jeg skulle selv have haft pks den 18.07.2014,  men endte med aks den 04.07.2014,  da jeg gik i fødsel af mig selv (vandafgang).

Jeg var under graviditeten indlagt 2 gange,  havde stærke plukveer,  bækkenløsning (sygemeldt)  og ophobede meget vand i benene den sidste uge af graviditeten.  Det var hårdt. 

Jeg havde bestemt ikke lyst til at få en mere - men allerede nu,  er ønsket om en nr. 2 dukket op Selvfølgelig først om nogle år, men alligevel. 

Det hele ændrede sig,  da jeg så min lille pige ♥ Hun var alt besværet værd og ville ikke undvære hende ♥ Hun er det bedste der er sket for os

Held og lykke på tirsdag

Nåå hvor dejligt med en lille baby og overstået smerter Tillykke til jer

Fik du babyen på brystet når hun kom ud? Håber tiden går hurtigere idag så jeg får set hende imorgen.

man kan nærmest ikke glæde sig mens man har smerter konstant, hele hospitalet hører mig når smerterne tager godt fat hehe men griner ad det bagefter

Som du siger man glemmer når man ser den lille Glæder mig mer nu

Held og lykke med lille prinsessen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.