Veninder søges i kbh/storkbh :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.279 visninger
10 svar
2 synes godt om
20. juli 2014

VictoriaLopez

Jeg har en lille datter på snart 12 uger. Mine veninder lever stadig bylivet og andre er bare forduftet og ellers bor vi for langt fra hinanden. Sagen er den jeg føler mig meget ensom og render herhjemme på barsel. kunne godt bruge nogle nye bekendtskaber i lidt samme situation ( ikke nødvendigvis ) som ville med på cafe eller ud og købe tøj til deres små sammen og andre hyggelige ting Jeg er selv 19 år og fylder 20 til oktober. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2014

VictoriaLopez

20. juli 2014

MoartilMarc

VictoriaLopez skriver:

Jeg har en lille datter på snart 12 uger. Mine veninder lever stadig bylivet og andre er bare forduftet og ellers bor vi for langt fra hinanden. Sagen er den jeg føler mig meget ensom og render herhjemme på barsel. kunne godt bruge nogle nye bekendtskaber i lidt samme situation ( ikke nødvendigvis ) som ville med på cafe eller ud og købe tøj til deres små sammen og andre hyggelige ting Jeg er selv 19 år og fylder 20 til oktober. 

Jeg bor i Ballerup er 22 imorgen eller om halvanden time har jeg fødselsdag :p

Jeg har en søn på 10 måneder men savner også nogen veninder

Anmeld

20. juli 2014

mmsoelberg

VictoriaLopez skriver:

Hey, jeg har Zoey på 1 år i dag ;-) jeg er selv 20 og bliver 21 til november, og så bor jeg i Valby :-) 

Anmeld

21. juli 2014

VictoriaLopez

Ej hvor lækkert Vil rigtig gerne lære jer begge og kende I kan finde mig på favebook Victoria Del Rosario Lopez  

Anmeld

22. juli 2014

VictoriaLopez

Jeg bor forresten selv i Bagsværd ☺

Anmeld

23. juli 2014

MoartilMarc

VictoriaLopez skriver:

Jeg bor forresten selv i Bagsværd ☺

Man ikke tilføje dig på facebook. Tilføj mig.
Michella-Malou Quaade

Anmeld

24. juli 2014

Sheenalarsen

Jeg hedder sheena, jeg er godt nok gravid 11+6  

Savner skam også nogle bekendtskaber.  Jeg er 19, og bor tæt på Ballerup  

Anmeld

1. august 2014

VictoriaLopez

Jeg har fået slettet min Facebook Idag ! Hehe I er velkommen til at skrive til mig på mit mobil nr �� Det er 53254537. 

Anmeld

2. august 2014

Sheenalarsen

Jeg skriver til dig lige så snart jeg kommer hjem fra ferie  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.