Anden graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

924 visninger
6 svar
5 synes godt om
20. juli 2014

JH12

Så nåede jeg endelig halvvejs..
Føler mig slet ikke gravid, og det er begrænset hvad jeg synes maven er vokset.... Meeeen kan bestemt godt se det når jeg ser på billeder..
I morgen skal jeg til Md scanning, hvilket jeg glæder mig meget til, at jeg ingen graviditets symptomer har og mærker heller ikke liv, men moderkagen ligger også foran.. Så håber da alt er som det skal være
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2014

Mother-love

Super fin mavse.

Jeg er 13+5 idag og efter jeg er kommet ind i 2. Trimester føler jeg mig heller ikke vildt gravid. Det gjorde jeg bestemt med Isabella.

Anmeld

20. juli 2014

JH12

Mother-love skriver:

Super fin mavse.

Jeg er 13+5 idag og efter jeg er kommet ind i 2. Trimester føler jeg mig heller ikke vildt gravid. Det gjorde jeg bestemt med Isabella.

I min første følte jeg mig i det mindste gravid da jeg begyndte at mærke liv i uge 17.. Men heller ikke første de første 12 uger har jeg følt mig gravid så glæder mig meget til baby sparker

Anmeld

20. juli 2014

Mother-love

JH12 skriver:

I min første følte jeg mig i det mindste gravid da jeg begyndte at mærke liv i uge 17.. Men heller ikke første de første 12 uger har jeg følt mig gravid så glæder mig meget til baby sparker

Kan jeg godt forstå. Jeg har allerede nu mærket bevægelse nogle få gange.
Mærkede også Isabella første gang 15+5 også udenpå hvor kæresten også mærkede det.

Går ikke ud fra min moderkager sidder foran. Men det får man vel afvide til scanning hvis den gør ikk?
Har været til nf men hun sagde ikke noget om det.

Anmeld

20. juli 2014

JH12

Mother-love skriver:

Kan jeg godt forstå. Jeg har allerede nu mærket bevægelse nogle få gange.
Mærkede også Isabella første gang 15+5 også udenpå hvor kæresten også mærkede det.

Går ikke ud fra min moderkager sidder foran. Men det får man vel afvide til scanning hvis den gør ikk?
Har været til nf men hun sagde ikke noget om det.

Nej de siger ikke noget, så jeg spurgte selv, og fik det også bekræftet til selvbetalt scanning i uge 14..
Første gang, så den bagudvendt..

Anmeld

20. juli 2014

Mother-love

JH12 skriver:

Nej de siger ikke noget, så jeg spurgte selv, og fik det også bekræftet til selvbetalt scanning i uge 14..
Første gang, så den bagudvendt..

Okay. Vil da lige høre når jeg skal til kønsscanning den 1 august så
Selvom jeg er sikker på jeg har mærket den bette.

Anmeld

20. juli 2014

CaWi

JH12 skriver:

Så nåede jeg endelig halvvejs..
Føler mig slet ikke gravid, og det er begrænset hvad jeg synes maven er vokset.... Meeeen kan bestemt godt se det når jeg ser på billeder..
I morgen skal jeg til Md scanning, hvilket jeg glæder mig meget til, at jeg ingen graviditets symptomer har og mærker heller ikke liv, men moderkagen ligger også foran.. Så håber da alt er som det skal være

Du er så smuk gravid
Jeg mærkede heller intet liv, ej hellere nogen graviditets symptomer, pga foran liggende moderkage.
Det startede først da jeg var 6 mdr henne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.