Brugt emmaljunga (4år) eller ny flip flap??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad ville i vælge

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

800 visninger
5 svar
3 synes godt om
20. juli 2014

Moar2012

Stem gerne og evt giv deres bud på hvad i ville gøre. Flip flap koster 3600 kr og emmAljunga kombivogn 2400kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2014

Chellie

Jeg var gået efter den billigere løsning, hvis i øvrigt de to ting er omtrent ens (og det ser de ud til at være, hvis man kigger på nettet) 

Anmeld

20. juli 2014

lineog4

Kender ikke flip flap. Men jeg har både prøvet brugt emmaljunga barnevogn og ny billigere løsning (trille) og skulle jeg vælge igen ville jeg ikke ryste på hånden men uden tøven købe den nye og billigere løsning

Anmeld

20. juli 2014

Goggelogge

lineog4 skriver:

Kender ikke flip flap. Men jeg har både prøvet brugt emmaljunga barnevogn og ny billigere løsning (trille) og skulle jeg vælge igen ville jeg ikke ryste på hånden men uden tøven købe den nye og billigere løsning

Billige og nye.. Flip er ny og emmaljunga er billigst.. ;P

Anmeld

20. juli 2014

lineog4

Goggelogge skriver:

Billige og nye.. Flip er ny og emmaljunga er billigst.. ;P

Gud ja - nå men da det er så lidt havde jeg taget ny ;-)

Anmeld

21. juli 2014

modesty

Stem gerne og evt giv deres bud på hvad i ville gøre. Flip flap koster 3600 kr og emmAljunga kombivogn 2400kr

Det er min erfaring at der ikke er den store forskel på de dyre og de billige mærker. Så jeg ville nok købe et billigt mærke - brugt. 

Jeg havde nok ikke valgt en FlipFlap, men en Trille eller en Scandia, da jeg synes at de virker mere stabile end FlipFlap.

Vi købte en brugt Simo til 500 kr. og den fungerede upåklageligt. God kvalitet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.