Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg må spise een kæmpe is hver sommer. I år var min plan at jeg skulle have en vaffel med 3 Hargendaas chokoladeiskugler når jeg var i Paris. Men men men ... Selvom vi boede 5 m fra en Hagendaas butik, fik jeg selvfølgelig ikke købt en nu er det så at jeg ikke ved hvad jeg skal købe - enten skal jeg gå i Brugsen efter en Ben and Jerrys eller også skal jeg tage til stranden og købe en vaffelis. Hvad synes i?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
Chrizta skriver: Hvis man skal være usund så ville jeg sige stranden Vaffel med jordbær is og hindbær sorbet, softice og hakket mandler eller kakaodrys
Hvis man skal være usund så ville jeg sige stranden Vaffel med jordbær is og hindbær sorbet, softice og hakket mandler eller kakaodrys
Ihh ja - det lyder lækkert
Jeanne skriver: Jeg må spise een kæmpe is hver sommer. I år var min plan at jeg skulle have en vaffel med 3 Hargendaas chokoladeiskugler når jeg var i Paris. Men men men ... Selvom vi boede 5 m fra en Hagendaas butik, fik jeg selvfølgelig ikke købt en nu er det så at jeg ikke ved hvad jeg skal købe - enten skal jeg gå i Brugsen efter en Ben and Jerrys eller også skal jeg tage til stranden og købe en vaffelis. Hvad synes i?
Jeg ELSKER vaffel is med enten softice eller med 2 kugler - med pistacie og chokolade med dertilhørende GUF!
Nok elsker jeg Ben and Jerry, meeeeen jeg vil også sige at hvis du kun må spise EN så skal det gøres ordenligt! Afsted med dig og få en ordenligt snasket vaffelis med hele molevitten!
Jeanne skriver: Ihh ja - det lyder lækkert
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128