Hvilken is skal jeg vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.477 visninger
6 svar
8 synes godt om
20. juli 2014

1977

Profilbillede for 1977

Jeg må spise een kæmpe is hver sommer. I år var min plan at jeg skulle have en vaffel med 3 Hargendaas chokoladeiskugler når jeg var i Paris. Men men men ... Selvom vi boede 5 m fra en Hagendaas butik, fik jeg selvfølgelig ikke købt en  nu er det så at jeg ikke ved hvad jeg skal købe - enten skal jeg gå i Brugsen efter en Ben and Jerrys eller også skal jeg tage til stranden og købe en vaffelis. Hvad synes i? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2014

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Hvis man skal være usund så ville jeg sige stranden

Vaffel med jordbær is og hindbær sorbet, softice og hakket mandler eller kakaodrys

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

20. juli 2014

1977

Profilbillede for 1977
Chrizta skriver:

Hvis man skal være usund så ville jeg sige stranden

Vaffel med jordbær is og hindbær sorbet, softice og hakket mandler eller kakaodrys

Ihh ja - det lyder lækkert

Anmeld

20. juli 2014

Muffin_girl

Jeanne skriver:

Jeg må spise een kæmpe is hver sommer. I år var min plan at jeg skulle have en vaffel med 3 Hargendaas chokoladeiskugler når jeg var i Paris. Men men men ... Selvom vi boede 5 m fra en Hagendaas butik, fik jeg selvfølgelig ikke købt en  nu er det så at jeg ikke ved hvad jeg skal købe - enten skal jeg gå i Brugsen efter en Ben and Jerrys eller også skal jeg tage til stranden og købe en vaffelis. Hvad synes i? 

Jeg ELSKER vaffel is med enten softice eller med 2 kugler - med pistacie og chokolade med dertilhørende GUF!  

Anmeld

20. juli 2014

BabyMus

Jeanne skriver:

Nok elsker jeg Ben and Jerry, meeeeen jeg vil også sige at hvis du kun må spise EN så skal det gøres ordenligt! Afsted med dig og få en ordenligt snasket vaffelis med hele molevitten!

Anmeld

20. juli 2014

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
Jeanne skriver:

Ihh ja - det lyder lækkert

Den smager også godt, da jordbær isen er sød og hindbær sorbeten er lidt syrlig så bliver det ikke for sødt...

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

20. juli 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Nu har jeg selvfølgelig lyst til is. Vi faster så der er en time til vi må spise : € jeg ville tage til Bruuns galleri der har de en italiensk is bod/ butik. Også vil jeg nok købe en vaffel med lakrids. Chokolade , karamel og cookie kugler :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.