Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, som overskriften lyder, så har jeg de sidste par uger følt at bettemandens bevægelser i maven ikke kun er moslen og møven. Nogle gange føles det som om at han vibrerer??? Jeg så lige hans bevægelser for lidt siden gennem kjolen, og der hoppede min mave sådan helt vibrator-agtigt. Er det normalt??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
*Heidi* skriver: Ja, som overskriften lyder, så har jeg de sidste par uger følt at bettemandens bevægelser i maven ikke kun er moslen og møven. Nogle gange føles det som om at han vibrerer??? Jeg så lige hans bevægelser for lidt siden gennem kjolen, og der hoppede min mave sådan helt vibrator-agtigt. Er det normalt??
Ja det er det...du skal huske, at det foregår gennem vandet i din mave, så derfor kan det godt OGSÅ føles som vibrationer, dirren, sitren, hoppen, skubben og sparken.Bare vent til du oplever hikke.I øvrigt kan det også godt være dine muskler og nerver der sitrer, fordi de bliver udspændt efterhånden som maven vokser.
KærligstSussie
SussieThyssen skriver: Ja det er det...du skal huske, at det foregår gennem vandet i din mave, så derfor kan det godt OGSÅ føles som vibrationer, dirren, sitren, hoppen, skubben og sparken.Bare vent til du oplever hikke.I øvrigt kan det også godt være dine muskler og nerver der sitrer, fordi de bliver udspændt efterhånden som maven vokser. KærligstSussie
Det lyder spændende med hikke.
Det oplevede jeg også.
Ja det føles bare så mærkeligt... Som om babyen sitre meget kraftigt Ved ikke hvad der sker, men oplever det også fra tid til anden.... Så skørt... Er i uge 27
Jeg oplevede også sitaren også helt til sidst, lige som om baby fik kuldegysninger plus hikke. Hikken fortsatte hun med efter hun kom ud og så blev hun vild ved høje lyde, havde ellers besluttet mig for at sy tøj på symaskinen da jeg fik barsel, men hun sparkede så hårdt og sad jo med maven mod bord for at nå symaskine, at man blev klemt mellem spark og boret, at jeg måtte opgive fik det også skidt til en film i bio, da det bestemt ikke passede hende med de høje lyde og hun rumsterede så meget jeg blev helt dårlig det har begge min børn faktisk gjort ved høje lyde, og med fødsels vægt på 4400g ved begge to og alligevel så meget plads i maven at de kunne slå koldbøtter, så meget at alle de jordemoder jeg mødt har skudt dem begge to lidt over et kilo mindre ind de var, giver det jo nok noget af forklaringen om hvordan de ligefrem kunne sige fra med spark mår det var noget de ikke kunne lide
Lidt sjovt man kan mærke lidt af personligheden inden de kommer ud
*Heidi* skriver: Det lyder spændende med hikke.
Det er så sjovt..det er lige så det hele hopper.
Jeg kan godt huske de der vibrationer fra jeg var gravid med min nu 5 årige datter. Det føltes underligt...næste som om hun lå og 'klaprede tænder' derinde...
Hikke havde hun også rigtig tit! Fantastisk at mærke liv på så forskellige måder
Min jordmor sagde at den vibererende bevægelse skyldes at barnet laver "vejrtræknings-øvelser"
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128