Lidt klarhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. juli 2014

lineog4

esioul skriver:

jeg var også rystet over de ikke tjekker gennemgang inden de inseminerer hvor jeg er tilknyttet. 

tænk at skulle trækkes gennem alle de forsøg, hvis det alligevel er spildt. 

Men det er vel et spørgsmål om at spare hvor det er muligt. 

De sparer måske den dag men på sigt kunne jeg forestille mig de brugte flere penge. Men ved godt langtidsbudgetter ikke er in ;-) og ved også godt en del i systemet dagligt kæmper imod dårlige budgetter så vil ikke klandre, men....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2014

Flødebollen

esioul skriver:

hvor er det godt problemet er fundet, men utroligt vejen dertil skal være så lang.

Ja helt vildt! 

Føler, lægen har valgt den lette og oplagte grund - overvægt. 

Pisse uretfærdigt, men er lykkelig for at årsagen er fundet og at det forhåbentlig kommer til at gå smertefrit fra nu af

Anmeld

20. juli 2014

Flødebollen

lineog4 skriver:

De sparer måske den dag men på sigt kunne jeg forestille mig de brugte flere penge. Men ved godt langtidsbudgetter ikke er in ;-) og ved også godt en del i systemet dagligt kæmper imod dårlige budgetter så vil ikke klandre, men....

Helt enig !

Anmeld

20. juli 2014

esioul

Flødebollen skriver:

Jeg føler derimod at de har tjent styrtende på os. Konsultation på konsultation uden en skid resultat. 

Heldigvis er vi nu tilknyttet en rigtig god klinik, der virkelig har givet os håbet og troen tilbage på, st vi nok skal blive forældre

og inseminering med partnersæd koster 1500kr ex medicin osv. 

Self skal i det. Og pengene er godt givet ud i sidste ende  

Anmeld

20. juli 2014

Flødebollen

esioul skriver:

hvor er det godt problemet er fundet, men utroligt vejen dertil skal være så lang.

Hvordan går det med jer?

Anmeld

20. juli 2014

Flødebollen

esioul skriver:

Self skal i det. Og pengene er godt givet ud i sidste ende  

Ja, det tror vi også på 

Anmeld

21. juli 2014

Oliviars

Og ja man ved jo godt at man skal tabe sig men det føles bare så uretfærdig at man skal opnå noget for at få lov til det andre tager som en selvfølgelighed. 

Min bmi er også lige i den høje ende og ingen ægløsning men efter 6 Ivf gik vi videre til kunstig befrugtning og første gang lykkedes det. Er nu gravid i uge 27 så fat mod og tålmodighed. 

Ønsker jer alt held og lykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.